تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی

مشاور سازمان سنجش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

فردا آخرین مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعیحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مهلت ثبت نام و پذیرش رشته‌های تحصیلی بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی‌ از روز سه‌شنبه 15 آبان ماه 97 آغاز و تا ساعت 24 فردا یکشنبه 27 آبان همین ماه ادامه دارد.

وی تأکید کرد: داوطلبان علاقمند به ثبت نام و پذیرش در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته‌ دانشگاه غیرانتفاعی‌ ضرورت دارد در این مهلت باقی مانده از طریق سایت سازمان سنجش به صورت اینترنتی برای ثبت نام در رشته‌های تحصیلی بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی‌ اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور ادامه داد: تا ساعت 10 صبح امروز تعداد 2 هزار و 750 داوطلب نسبت به شرکت و پذیرش در دوره کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی‌ از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/

مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..