تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای اولين بار دارو و تجهيزات پزشكی نشان دار شد/ تصمیمات دولت از پیچیدگی نظارت بر ارز و گمرک می‌کاهد

مسائلی گفت: نظارت بر ارز و گمرک مطرح سختی و پيچيدگی خاص خود را دارد كه با تصميمات دولت اين مشکلات كم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مسائلی مشاور وزير و مديركل تجهيزات پزشكی، اظهار كرد: هدف از اعمال تحريم‌های اقتصادی نمایش ناكارآمدی نظام است و ما به عنوان مسئولان در حوزه تأمين دارو و تجهيزات پزشكی بايد بتوانيم با تلاش برای انجام کار خوب اجازه ایجاد این تفکر را ندهیم، اگر خداوند مسئوليتی به ما داده، برای آن است که تلاش كنيم تا به بهترين شكل انجام شود تا كليد واژه ناكارآمدی به حاكميت ورود نكند و كوتاهی در اين راستا نداشته باشيم. فعالیت در  نظام جمهوری اسلامی نعمت بزرگی است وی بيان كرد: ما با افتخار در نظام جمهوری اسلامی فعاليت می‌كنيم كه اين نعمت بزرگی است؛ در حوزه تجهيزات پزشكی برای ٢٨٠ هزار قلم كالا طبقه بندی داریم كه در ٦ هزار سطح تأمين می‌شوند؛ با يک تنوع و گستردگی وسيعی رو به رو هستيم كه اين وابسته بودن به خارج كشور را كمتر می‌کند.

مسائلی ادامه داد: از فروردين ماه سال جاری ماموريتی پيدا كرديم كه در حوزه تجهيزات پزشكی نظارت داشته باشيم؛ در اين راستا كمبودها را اعلام و تحليل و پردازش می‌كنيم، علت را بررسی و در نهايت مشكل را رفع خواهيم كرد.

راه‌اندازی  سامانه مديريت بر ارز در تجهیزات پزشکی مشاور وزير و مديركل تجهيزات پزشكی افزود: نظارت بر ارز و بحث گمرک مطرح است كه سختی و پيچيدگی خاص خود را دارد كه با تصميمات دولت اين مشکلات كم خواهد شد؛ برای اولين بار دارو و تجهيزات پزشكی نشان دار شد، سامانه مديريت بر ارز راه‌اندازی شد همچنين در بحث توزيع تجهيزات پزشكی سامانه‌ای طراحی شده است كه بايد قيمت ها در آن توزيع و حواله صادر شود.

وی با اشاره به اينكه توزيع اينترنی را در دستور كار قرار داديم، گفت: توزيع تجهیزات دندانپزشكی در دستور كار قرار خواهد گرفت؛ تمام موارد توسط كارشناسان رصد می‌شود و به وزارتخانه ارسال شده است و بر اساس آن دستور كار اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای اولين بار دارو و تجهيزات پزشكی نشان دار شد/ تصمیمات دولت از پیچیدگی نظارت بر ارز و گمرک می‌کاهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..