تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلمبرداری «قسم» تنابنده از نیمه گذشت/ دورخیز برای جشنواره فیلم فجر

فیلمبرداری «قسم» تنابنده از نیمه گذشت/ دورخیز برای جشنواره فیلم فجرجلیل شعبانی تهیه کننده سینما، درباره آخرین وضعیت ساخت «قسم» به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: فیلمبرداری این اثر از نیمه گذشت و هم اکنون در شاهرود هستیم. احتمالاً برای تصویربرداری سکانس های پایانی به تهران می آییم.

وی با اشاره به انجام کارهای فنی افزود: کارهای فنی این فیلم به صورت همزمان پیش می رود.

این تهیه کننده در خصوص حضور " قسم " در جشنواره فیلم فجر بیان کرد: فرم حضور این فیلم برای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را پر کردیم.

گفتنی است؛ در فیلم سینمایی «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده بازیگرانی چون مهناز افشار، سعید آقاخانی، حسن پورشیرازی و ... بازی می‌کنند. محسن تنابنده که پیش از این «گینس» را کارگردانی کرده است، برای فیلم جدیدش با جلیل شعبانی به عنوان تهیه کننده همکاری می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلمبرداری «قسم» تنابنده از نیمه گذشت/ دورخیز برای جشنواره فیلم فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..