تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتباط با نامحرم چه بر سر انسان می آورد؟+صوت

ارتباط با نامحرم چه بر سر انسان می آورد+صوتبه گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام حامد کاشانی درباره تاثیرات استمرار بر گناه گفت: گناه یک خاصیتی که دارد انسان را سست می‌کند و بر معرفت قلبی او تاثیر مستقیم می‌گذارد، این موضوع حتی در علوم باستانی از زبان ابن سینا و غیره مطرح شده است.

وی اظهار کرد: موضوع رابطه گناه و معرفت بسیار مطرح و مقاله‌های زیادی درباره آن منتشر شده است. چه بسا انسان‌هایی بودند که هیئتی و مومن بوده اند، اما آلوده گناهی می‌شود که آن را کوچک می‌شمارد و اصرار به مداومت آن می‌کند به همین علت آهسته ذهنش منحرف می‌شود و شُبهات به افکارش راه پیدا می‌کنند. خیلی از این شبهات منشا آن کم معرفتی یا بی معرفی به دین نیست بلکه گناه و دل باختن به آن است.

حجت الاسلام کاشانی با تاکید بر کثرت  استغفار در روز، بیان کرد: دلیل سهل انگاری در نماز هم گناه است، باید از گناه فرار کرد، باید به سمت توبه رفت که اگر این گناه در سر آدم بماند راه نفوذ را باز می‌کند و انسان به مرور به همه مسائل دینی سست و کم اراده می‌شود.

وی تصریح کرد: موسیقی حرام، ارتباط با نامحرم و خیانت از گناهانی هستند که همه چیز را از بین می‌برد و خانواده و اعتقاد انسان را از ریشه می‌زند. این گناهان در کمین انسان‌های مذهبی و مومن بیشتر قرار دارد تا انسان‌های بی قید، زیرا آن‌ها بیشتر مراقبت می‌کنند و همین کار را دشوار خواهد کرد.
کاشانی در پایان تشریح کرد: نماز همانطور که در قرآن اشاره شده است می‌تواند محافظ در برابر این گناهان شود طوری که اهمیت به آن انسان را نجات می دهد، به این علت است که در گزینش های خود در ازدواج این موضوع را باید در اولویت دانست.

دانلود


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتباط با نامحرم چه بر سر انسان می آورد؟+صوت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..