تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقایسه خنده دار انتظاراتی که از رابطه داریم با واقعیت!

۷۹۷۷۱۸

۶۴۴ بازدید

فیلم‌های سینمایی و عکس‌های اینستاگرامی، شاید این تصور را در شما ایجاد کنند که رابطه عاشقانه باید کاملا رویایی و همه چی تمام باشد. اما در واقعیت اینطور نیست و وقتی تصور داشتن یک عشق ایده‌آل رویایی غیرقابل دسترس را کنار بگذارید، فضا را برای شکوفایی عشق و رابطه‌تان باز می‌کنید.

برترین‌ها: فیلم‌های سینمایی و عکس‌های اینستاگرامی، شاید این تصور را در شما ایجاد کنند که رابطه عاشقانه باید کاملا رویایی و همه چی تمام باشد. اما در واقعیت اینطور نیست و وقتی تصور داشتن یک عشق ایده‌آل رویایی غیرقابل دسترس را کنار بگذارید، فضا را برای شکوفایی عشق و رابطه‌تان باز می‌کنید. برای روشن کردن این موضوع، در این مطلب تصویرسازی‌هایی از تفاوت بین آنچه معمولا از روابط عاشقانه انتظار داریم و واقعیت را می‌بینیم. از سوختن غذا تا طرز خوابیدن در کنار یکدیگر، نتیجه تلاش شما برای ایجاد یک چیز خاص مهم نیست، آنچه اهمیت دارد، دیدگاه و احساستان به یکدیگر است؛ و مطمئن باشید با وجود همه کم و کاستی‌ها، هیچکس بهتر از عشقتان نمی‌تواند بهترین لحظات را برایتان خلق کند.

مقایسه خنده دار انتظاراتی که از رابطه داریم با واقعیت! مقایسه خنده دار انتظاراتی که از رابطه داریم با واقعیت! مقایسه خنده دار انتظاراتی که از رابطه داریم با واقعیت! مقایسه خنده دار انتظاراتی که از رابطه داریم با واقعیت! مقایسه خنده دار انتظاراتی که از رابطه داریم با واقعیت! مقایسه خنده دار انتظاراتی که از رابطه داریم با واقعیت! مقایسه خنده دار انتظاراتی که از رابطه داریم با واقعیت! مقایسه خنده دار انتظاراتی که از رابطه داریم با واقعیت! مقایسه خنده دار انتظاراتی که از رابطه داریم با واقعیت! مقایسه خنده دار انتظاراتی که از رابطه داریم با واقعیت! مقایسه خنده دار انتظاراتی که از رابطه داریم با واقعیت!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقایسه خنده دار انتظاراتی که از رابطه داریم با واقعیت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..