تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات میان رده گوگل، Pixel 3 Lite لو رفت

مشخصات میان رده گوگل، Pixel 3 Lite لو رفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همراه با معرفی سری گوشی‌های پرچمدار گوگل، سری Pixel 3 حدس زده می‌شد که این گوشی دارای یک نوع میان رده هم باشد و اطمینانی وجود نداشت. چندین منبع خبری بودند که نام این گوشی‌ها را با نام رمز Sargo و Bonito منتشر کرده بودند. این دو نام موجودات دریایی هستند که گوگل از همین نوع نام‌ها برای اسم رمز Pixel و Nexus هم استفاده کرده بود.

رسانه‌ای به نام Rozetked اطلاعاتی جدید را فاش کرده است که اسرار بیشتری را از میان رده گوگل نشان می‌دهد. این وبسایت توانسته است که این گوشی را به دست آورد و تصاویری در دست از آن بگیرد که مشخصات ظاهری آن را به طور کامل نشان دهد. گفتنی است این وبسایت همان سایتی است که توانسته بود یک هفته قبل از معرفی Pixel 3 و Pixel 3 XL ویدئویی از آن‌ها منتشر کند.

این تصاویر تازه منتشر شده نشان می‌دهند که گوشی هوشمند میان رده جدید گوگل دارای یک جک 3.5 میلیمتری هدفون است و طراحی ظاهری آن شبیه به Pixel 2 است. در هر صورت، این تصاویر نشان می‌دهند که این گوشی بدنه‌ای براق دارد و به نظر می‌رسد جنس آن از پلاستیک اسن. مدل سفیدی که در این تصاویر به ثبت رسیده‌اند دارای دکمه پاوری به رنگ سبز نئونی است و به طور کامل طراحی شبیه به Pixel 2 دارد با جک صدا و نمایشگر بلندتر.

این گوشی همچنین با نام رمز Sargo در چندین بنچمارک گوشی دیده شده است که مشخصات آن را فاش کرده است. این گوشی دارای پردازنده کوآلکام Snapdragon 670 در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 615 است. حافظه رم 4 گیگابایتی این دستگاه با حافظه داخلی 32 گیگابایتی همراه است. باتری آن ظرفیت 2915 میلی‌آمپر ساعتی دارد. نمایشگر میان رده گوگل 5.56 اینچ است که جنس آن IPS LCD است. دوربین اصلی آن 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی هم 8 مگاپیکسل قدرت دارد و اندروید 9 به عنوان سیستم عامل این گوشی در نظر گرفته شده است.

بر اساس این مشخصات، گوشی میان رده Pixel دارای دوربینی قابل مقایسه با Pixel 3 است. اگر گوگل موفق شود دوربین با کیفیت سری پرچمدار خود را روی یک میان رده پیاده سازی کند، می‌تواند وضعیت میان رده‌ها را تغییر دهد. البته این مسئله مربوط به قیمت گوشی می‌شود. اگر گوگل این کار را انجام دهد، قیمت میان رده گوگل از پرچمدار وان‌پلاس یعنی OnePlus 6T بیشتر خواهد شد و به 549 دلار خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین Pixel 3 منتشر شدند

انتهای پیام/

مشخصات اصلی گوشی میان رده در راه گوگل فاش شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات میان رده گوگل، Pixel 3 Lite لو رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..