تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم صهیونیستی برای اولین بار یک عرب مسیحی را به عنوان سفیر برگزید

اسرائیل برای نخستین بار در طول تاریخ خود یک عرب مسیحی را به مقام سفارت منصوب کرده است. این خبر را وزارت امور خارجه اسرائیل روز جمعه اعلام کرد.

به گزارش دویچه وله، سخنگوی وزارت امور خارجه اسرائیل گفت که جورج دیک از تابستان سال ۲۰۱۹ سفیر اسرائیل در جمهوری آذربایجان خواهد بود. او افزود که جورج دیک پیش از این به عنوان معاون سفیر اسرائیل در نیجریه و نروژ تجربه دیپلماتیک اندوخته است.

جورج دیک ۳۴ سال دارد و در خانواده‌ای عرب و مسیحی در تل‌آویو به دنیا آمده است. تحصیلات او در رشته حقوق بین‌الملل در دانشگاه جورج‌تاون در واشنگتن بوده و کارش را به عنوان وکیل از سال ۲۰۰۷ در اسرائیل آغاز کرده است.

جورج دیک در حال حاضر به عنوان مشاور در وزارت امور خارجه اسرائیل مشغول کار است. او به زبان‌های عبری‌، عربی، انگلیسی و فرانسوی صحبت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه اسرائیل گفت: انتصاب جورج دیک نمادی است برای هم‌پیوندی اسرائیلی‌هایی که از تبارهایی گوناگون به اسرائیل آمده‌اند. او همچنین گفت که جورج دیک تنها فرد مسیحی است که برای وزارت امور خارجه اسرائیل کار می‌کند.

52310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم صهیونیستی برای اولین بار یک عرب مسیحی را به عنوان سفیر برگزید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..