تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی‌روش: کیفیت چمن ورزشگاه آزادی مایه تاسف است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: چمن ورزشگاه آزادی در روز مسابقه با ترینیدادو توباگو کیفیت خوبی نداشت.

کی‌روش: کیفیت چمن ورزشگاه آزادی مایه تاسف استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی کشورمان ۲ روز پیش در دیداری دوستانه در ستادیوم آزادی به مصاف تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو رفت و در نهایت شاگردان کی‌روش با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند. گل ایران را کریم انصاری‌فرد به ثمر رساند.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که مدتی است با رسانه‌های داخلی گفتگویی نکرده است در مصاحبه با «T&T me­dia» درباره دیدار تیم‌های فوتبال ایران و توباگو گفت: به نظرم این مسابقه برای ملی پوشان هر ۲ کشور مفید بود و بازیکنان چیز‌های جدیدی یاد گرفتند.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: بسیاری از بازیکنان توباگو تغییر کردند و با عناصر جوانی که به بدنه این تیم تزریق کردند و قدرت هجومی توباگو به مراتب بیشتر شده است. به نظرم با این سیستم آینده خوبی پیش روی ترینیدادو توباگو است.

کی‌روش گفت: چمن ورزشگاه آزادی از کیفیت لازم برخوردار نبود و این باعث تاسف است، اما خوشحالم این فرصت به وجود آمد که با ترینیداد بازی کنیم.

کی‌روش: کیفیت چمن ورزشگاه آزادی مایه تاسف است

بیشتر بخوانید:لاورنس:تیم ملی ایران با تلاش زیادی بازی می کند/برای برد به ایران آمده بودم پیروزی نزدیک شاگردان کی روش در آخرین بازی دوستانه خانگی قبل از جام ملت ها حواشی پیش از دیدار تیم های ایران و ترینیداد توباگو

انتهای پیام/

آخرین اخبار از حواشی تیم ملی فوتبال ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی‌روش: کیفیت چمن ورزشگاه آزادی مایه تاسف است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..