تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبل طلایی آشتیانی در مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون نجات غریق و غواصی، در اولین رشته صبح روز دوم مسابقات قهرمانی جهان نجات غریق در استرالیا، سهیل آشتیانی با درخشش در ماده ۱۰۰ متر حمل آدمک با تیوپ و ثبت رکورد ۵۵:۸۵ ثانیه به مقام قهرمانی رسید و دومین مدال طلای انفرادی خود و تیم ملی ایران را به ارمغان آورد.

در ادامه مسابقات دومین روز رقابت‌های نجات غریق قهرمانی جهان (استرالیا ۲۰۱۸)، محمد ناظری و حمید قدسی نژاد دو ورزشکار تیم ملی نجات غریق کشورمان موفق شدند در ماده ۵۰ متر حمل آدمک در رقابت خود صاحب گردن آویز نقره شوند.

این در حالی است که دیروز در جریان برگزاری اولین روز این رقابت‌ها حمید قدسی نژاد مدال نقره و محمد ناظری یک مدال برنز برای خود و تیم ملی کشورمان بدست آورده بودند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون نجات غریق و غواصی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبل طلایی آشتیانی در مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..