تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی جدید شارپ با دو بریدگی معرفی شد

گوشی جدید شارپ با دو بریدگی معرفی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال گزشته کمپانی شارپ Aquos R Compact را به صورت رسمی معرفی کرد؛ یک گوشی با بریدگی بسیار کوچک بالای نمایشگر که محل قرار گرفتن دوربین سلفی بود و حاشیه بسیار بزرگ پایین نمایشگر که فقط سنسور اثر انگشت در آن قرار داشت. ظاهر آن چندان جذاب نبود اما برای مدل امسال، شارپ راه حلی اندیشیده تا حسگر اثر انگشت روی پنل جلویی گوشی باقی بماند اما صفحه نمایش سایز بزرگتری داشته باشد. Aquos R2 Compact امسال معرفی شد که دارای دو بریدگی در صفحه نمایش خود است. نکته جالب اینجاست که این دو ناپ حتی با هم قرینه نیستند.

صفحه نمایش این گوشی 5.2 اینچ با رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل است و جنس آن IGZO LCD است. این نمایشگر به طور کامل اطراف دوربین سلفی و سنسور اثر انگشت را می‌گیرد. البته صفحه نمایش به طور کامل تا انتها به سمت گوشه‌های پایینی پنل جلویی نرفته است اما از گوشه‌های بالا حاشیه کمتری دارد. طراحی Aquos R2 Compact نسبت به نسل قبل آن خیلی پیشرفت کرده است. از نظر مشخصات اجزای داخلی، این گوشی در هر جای جهان می‌تواند به عنوان یکی از قدرتمندان شناخته شود. پرچمدار جدید شارپ دارای یک تراشه پردازنده Snapdragon 845 است. این پرددازنده با حافظه رم 4 گیگابایتی همراه است. سیستم عامل آن به صورت پیش فرض اندروید 9.0 Pie است و دوربین اصلی آن 22.6 مگاپیکسل قدرت دارد. انرژی این دستگاه هم از باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی آن تأمین می‌شود.

شاید دو بریدگی روی صفحه نمایش باب سلیقه هر کسی نباشد اما این گوشی یک گوشی با کیفیت اندرویدی به همراه صفحه نمایشی کوچک است و با ظاهر امروزی نمایشگر کم خاشیه طراحی شده است. مدل سال گذشته این گوشی، Aquos R Compact از یک پردازنده میان رده Snapdragon 660 هم استفاده می‌کرد اما حالا این گوشی پرچمدار شارپ شده است. مسئولان این کمپانی اعلام کرده‌اند که این گوشی فعلا در ژاپن عرضه می‌شود تا این که سال بعد برای کل جهان صادر شود. شارپ صحبتی از قیمت Aquos R2 Compact هم نکرده است.

گوشی جدید شارپ با دو بریدگی معرفی شد

گوشی جدید شارپ با دو بریدگی معرفی شد

بیشتر بخوانید: نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین سه‌گانه هوآوی منتشر شد

انتهای پیام/

پرچمدار شارپ، Aquos R2 Compact به صورت رسمی معرفی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی جدید شارپ با دو بریدگی معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..