تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس کردستان اضافه شد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مصطفی فرامرزی گفت: آمبولانس‌های جدیدی که وارد ناوگان اورژانس شد به پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی روز مجهز و با استاندارد‌های جهانی برابری می‌کند.

وی افزود: از مجموع دستگاه‌هایی که امسال به اورژانس اختصاص یافت پنج دستگاه مدل ۳۱۵ معمولی بود که وارد ناوگان استان شد و چهار دستگاه نیز مدل ۳۱ کمک دار است که بزودی وارد ناوگان می‌شود.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: آمبولانس‌های کمک دار ویژه مناطق سخت و صعب العبور است و در زمینه کمک رسانی سریع به بیماران این مناطق تاثیر گذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز ۲۴ دستگاه آمبولانس بنز پیشرفته به ناوگان اورژانس استان کردستان افزوده شد، تاکید کرد: در راستای افزایش سرعت رسیدن بر سر بالین بیماران ۲ دستگاه موتورلانس از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی خریداری شد.

فرامرزی گفت: موتورلانس‌ها همانند آمبولانس از تمام امکانات روز برخوردارند و تکنسین‌های آموزش دیده با استفاده از این وسیله جدید می‌توانند به سرعت برای نجات بیماران وارد عمل شوند.

وی اضافه کرد: موتورلانس براحتی می‌تواند از ترافیک عبور کرده و بر بالین بیماران حاضر شوند و تا زمان رسیدن خودروی آمبولانس و حمل بیمار به بیمارستان نیرو‌های ما از طریق همین موتورلانس‌ها خدمات اولیه را به بیماران ارائه می‌دهند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: اورژانس استان همچنین در ۲ سال اخیر به یک دستگاه موتور چهار چرخ دارای تمام تجهیزات یک آمبولانس مجهز شده است.

وی با بیان اینکه موتور چهار چرخ قابلیت حمل یک مصدوم را نیز دارد، اظهار داشت: این دستگاه مخصوص مناطق صعب العبور بدون جاده است و امسال به صورت عملیاتی ماموریت‌هایی را نیز انجام داده است.

فوریت‌های پزشکی استان کردستان دارای ۸۳ دستگاه آمبولانس است که ۱۹ دستگاه از آن‌ها با جدیدترین تجهیزات پزشکی دنیا از کشور آلمان خریداری شده است، همچنین ۲ دستگاه موتورلانس و یک موتور چهار چرخ با قابلیت حمل مصدوم نیز در اختیار این مرکز است.
انتهای پیام/م

افزودن 9  دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس کردستان اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..