تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی جشنواره انیمیشن در سالگرد تاسیس دانشگاه سوره

نخستین ﺟﺸﻨﻮاره و ﻣﺴﺎبقه سراسری انیمیشن دانشجویی "بانگ پویایی" توسط دانشگاه سوره برپا می‌شود.

به گزارش ایسنا طبق خبر رسیده، داﻧﺸﮕﺎه ﺳﻮره در ﺑﯿﺴﺖ و ﭘﻨﺠﻤﯿﻦ ﺳﺎل ﺗﺎﺳﯿﺲ ﺧﻮد و ورود ﺑﻪ ﺟﺮﮔﻪ داﻧﺸﮕﺎه‌ﻫﺎی ﻧﺴﻞ ﺳﻮم ﺑﺮای ﭘﯿﻮﺳﺘﮕﯽ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن رشته اﻧﯿﻤﯿﺸﻦ ﺑﺎ دﻧﯿﺎی ﺣﺮﻓﻪ‌ای و ﺑﺎ روﯾﮑﺮد اﯾﺠﺎد ﭘﻠﯽ ﻣﯿﺎن داﻧﺶآﻣﻮﺧﺘﮕﺎن اﻧﯿﻤﯿﺸﻦ و ﻓﻀﺎی ﮐﺎر اﯾﻦ رﺷﺘﻪ در راستای کارآفرینی دانش‌بنیان، اﻗﺪام ﺑﻪ ﺑﺮﮔﺰاری نخستین ﺟﺸﻨﻮاره و ﻣﺴﺎبقه سراسری انیمیشن دانشجویی “بانگ پویایی” کرده است.

این رویداد از ۲۶ تا ۳۰ آبان میزبان علاقه‌مندان این رشته خواهد بود.

این جشنواره تخصصی و دانشجویی انیمیشن با محوریت علمی و کارآفرینی و با برگزاری هشت پنل و نشست و کارگاه‌ آموزشی دنبال می‌شود که برنامه‌های آن عبارتند از:

 از کمیک‌استریپ تا انیمیشن: بزرگمهر حسین‌پور، موسیقی انیمیشن: صنم پاشا، انیمیشن تجربه‌گرا: مریم کشکولی‌نیا، عروسک مفصلی استاپ‌موشن: مهدی خرمیان، تیتراژ و انیمیشن: امیر مهران، دیزاین در انیمیشن: حسین صافی و پیچینگ و انیمیشن: علی اسکویی و سید وحید اولیایی.

همچنین یک کلاس ویژه چهارروزه کارگردانی انیمیشن و فیلمسازی کوتاه به روش سی.دبلیو.دی (نگارش خلاق و کارگردانی) با هدایت مجید آقایی برگزار می‌شود و گواهی دانشگاه سوره را هم برای شرکت‌کنندگان دربرخواهد داشت. علاوه بر آن در شش رشته و دو شاخه جمعا بیش از یک میلیارد ریال به حدود ۳۰ دانشجو و دانش‌آموخته برای خلق و تولید آثار انیمیشنی اهدا خواهد شد.

به گفته کیارش زندی ـ مدیر گروه آموزشی کارشناسی ارشد دانشگاه سوره ـ در آیین‌ پایانی این جشنواره از استاد نمونه گروه و پایان‌نامه‌های نظری این رشته تقدیر خواهد شد.

این عضو هیات علمی دانشکده هنر، دیگر ویژگی این دوره را یادواره استادان فقید این رشته از جمله اسفندیار احمدیه (پدر انیمیشن ایران)، مرتضی ممیز، وجیه‌الله فردمقدم، مهدی سماکار، پرویز نادری، وحید نصیریان و شهید دکتر حسین فهیمی عنوان کرد و افزود: جایزه دیرین‌دیرین هم به آثار خلاق جشنواره یک حرکت نو در حمایت‌های دانش‌بنیان است.

زندی نمایش انیمیشن‌های منتخب دانشجویی جهان و ایران را نیز نقطه عطف این جشنواره دانست و همکاری خانه سینما، مرکز صبای صداوسیما، آموزشگاه‌های ایده و زیما و کانون‌ پرورش‌ فکری کودکان‌ و نوجوانان در این دوره را بستری مناسب برای این جریان دانشجویی فراگیر و هدفمند دانست.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی جشنواره انیمیشن در سالگرد تاسیس دانشگاه سوره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..