تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدل نهایی کنکور ۹۹ هنوز به تصویب نرسیده است/ هر تصمیمی که می‌گیریم عده‌ای ناراضی هستند

هر طرفی که می‌رویم عده‌ای ناراضی هستند / مدل نهایی کنکور ۹۹ هنوز به تصویب نرسیده است

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش بود که مدل نهایی کنکور ۹۸  بر اساس سوابق تحصیلی با تاثیر مثبت به تصویب شورای سنجش و پذیرش رسید؛ بر مبنای این مصوبه جدید داوطلبان با تاثیر مثبت سوابق تحصیلی خود در کنکور مواجه خواهند شد و بر اساس این قانون کنکور سال  ۹۸  برگزار خواهد شد؛ البته این مصوبه جدید اعتراض عده‌ای از دانش آموزان و داوطلبان کنکور آتی را به دنبال داشت، اما این مصوبه قطعی است و آن‌ها در کنکور سال ۹۸ باید با این مدل جدید آزمون بدهند.

منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به تاثیر مثبت سوابق تحصیلی در کنکور ۹۸ گفت: در آزمون کنکور سال آینده سوابق تحصیلی با تاثیر مثبت اعمال خواهند شد.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری درباره اعتراض برخی از داوطلبان به مثبت بودن سوابق تحصیلی در کنکور سال ۹۸، اظهار کرد: هر طرفی که می‌رویم عده‌ای ناراضی هستند و اعتراض می‌کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان ناراضی به نمایندگان مجلس نامه نوشتند گفت: در بحث سوابق تحصیلی ابتدا تاثیر قطعی را قرار دادیم، اما داوطلبان اعتراض کردند سپس این تاثیر را نصف قطعی قرار دادیم و بازهم اعتراض خود را ادامه دادند و نمایندگان مجلس را درگیر کردند به طوری که ۱۶۷ نماینده مجلس درباره این موضوع به ما نامه نوشتند.

غلامی ادامه داد: سپس موضوع در شورای سنجش و پذیرش مطرح و بر اساس مصوبه تصمیم گیری بر آن شد تا به مدت یکسال همانند روال گذشته تاثیر سوابق تحصیلی پیگیری و اجرایی شود.

برگزاری آزمون سال ۹۹ بر اساس پذیرش با کنکور و بدون کنکور

وی درباره چگونگی پذیرش کنکور در سال ۹۹ گفت: در شورای سنجش و پذیرش تصمیم گیری شد تا در سال ۹۹ مدل پذیرش بدون کنکور در کنار پذیرش با کنکور قرار داشته باشد یعنی عده ای از داوطلبان با نظر دانشگاه ها و بر اساس سوابق تحصیلی بدون آنکه کنکور بدهند  سر کلاس حاضر شوند و به دانشگاه بروند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری درباره‌ی مدل  نهایی کنکور سال ۹۹ و چگونگی تصویب آن بیان کرد: هنوز مدل نهایی کنکور سال ۹۹ به تصویب نرسیده است و ابتدا باید آیین‌نامه‌های آن نوشته شود؛  پس از آنکه این آیین نامه‌ها به تصویب رسیدند مدل نهایی را رسانه‌ای خواهیم کرد.

غلامی با اشاره به مصوبات جلسه شورای سنجش و پذیرش و نظر نهایی این شورا گفت: در این شورا تصویب شد که کنکور سال ۹۸ بر اساس سوابق تحصیلی و با تاثیر مثبت آن‌ اعمال شود و همچنین تدوین آیین نامه های مخصوص برای برگزاری کنکور سال ۹۹هم از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدل نهایی کنکور ۹۹ هنوز به تصویب نرسیده است/ هر تصمیمی که می‌گیریم عده‌ای ناراضی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..