تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از کتاب «رسوم دارالخلافه» با حضور شفیعی کدکنی

رونمایی کتاب رسوم «دارالخلافه» با حضور شفیعی کدکنی در هفته کتاببه گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،برنامه‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در هفته کتاب اعلام شد که بر این اساس مراسم یادبود دومین سال درگذشت توران میرهادی روز جمعه ۲۵ آبان، از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در سالن کتابخانه مرکز همایش‌ها برگزار خواهد شد.

 روز شنبه ۲۶ آبان چهارمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات ایران و برنامه معرفی مترجم نوجوان پارسا اندک رنج در ساختمان کتابخانه برگزار و از کتاب «مکتب اجتهاد آخوند خراسانی» با سخنرانی آیت‌الله محقق داماد در موزه کتاب و میراث مستند رونمایی خواهد شد.

از دیگر برنامه‌های این سازمان، تبادل کتاب و نشریات بین اعضای کتابخانه در محوطه بیرونی تالار‌های تخصصی روز جمعه ۲۵ آبان و برنامه تبادل کتاب ویژه کودکان و نوجوانان در تالار کودکان روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۶ و ۲۷ آبان خواهد بود.

کتاب «وحدت هستی و هستی واحد» با سخنرانی غلامحسین دینانی روز یکشنبه ۲۷ آبان ساعت ۱۷ الی ۱۹ در موزه کتاب و میراث مستند رونمایی خواهد شد. همچنین نشست ایرانشناسی با عنوان «بررسی میراث مشترک ایران و اورسیا» و چهارمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات ایران از دیگر برنامه‌های این روز است.

کتاب تاریخ دانشگاه نصیرالدین طوسی و مراسم نودمین سال تاسیس این دانشگاه با عنوان «نود سال افتخار» با سخنرانی غلامرضا عزیزی در سالن اندیشگاه فرهنگی و کتاب «خرد و توسعه» با سخنرانی رضا داوری اردکانی در موزه کتاب و میراث مستند روز دوشنبه ۲۸ آبان رونمایی خواهد شد.

مراسم رونمایی از کتاب «قوت دل و نوش جان» با حضور نصر‌الله پورجوادی روز سه شنبه ۲۹ آبان و مراسم رونمایی از کتاب «رسوم دارالخلافه» با سخنرانی محمدرضا شفیعی کدکنی روز چهارشنبه ۳۰ آبان در موزه کتاب و میراث مستند برگزار می شود.

گفتنی است؛بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۴ آبان تا ۱ آذرماه با مشارکت بیش از ۶۰ نهاد و سازمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 برنامه های هفته کتاب اعلام شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از کتاب «رسوم دارالخلافه» با حضور شفیعی کدکنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..