تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحنه‌ای در آسمان که زن میانسال را شوکه کرد! +فیلم

صحنه ای در آسمان که زن میانسال را شوکه کرد!+ فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن اهل شهر "پورتلند" در ایالت اورگن آمریکا در ادعایی عجیب می گوید دو شب پیاپی شاهد نورهای درخشان عجیبی بوده است که در بالای خانه اش شناور می شدند. بنا به ادعای " میشل گابریلی" او دست کم تعداد 15 یوفو را در بالای خانه اش دید که دائما تغییر شکل می دادند. در ویدئویی که او با تلفن همراهش تهیه کرده است یکی از این نورهای درخشان را که در آسمان شناور است و دائما تغییر شکل می دهد نشان می دهد.

در ویدئوی تهیه شده توسط میشل یک نور درخشان که با سرعت زیادی تغییر اندازه و شکل می دهد در آسمان دیده می شود. در این ویدئو صدای او شنیده می شود که با دیدن این شی درخشان مرتبا تکرار می کند : " آه، خدای من."

اگرچه این ویدئو تنها یک نور درخشان را در آسمان نشان می دهد اما میشل مدعی است او طی دو شب شاهد دست کم 15 مورد مشابه بوده است. او در مصاحبه با شبکه تلویزیونی KOIN 6 گفت : " من نمی دانم چیزی که دیشب شاهد آن بودم چه بود. من تنها می توانم حدس بزنم...این شی پرنده ناشناس بود. "

بنا به ادعای میشل این اشیاء پرنده به شکل مجزا در آسمان حرکت می کردند و سپس به یکدیگر ملحق می شدند.

این در حالی است که به گفته "تام بودن"، یک محقق یوفو، ایالت اورگن، دومین منطقه در آمریکا است که رویت اشیاء پرنده بسیاری در آن گزارش شده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. اگرچه برخی این نورهای درخشان را تنها یک پهپاد دانستند اما برخی دیگر آنها را به فرازمینی ها ارتباط دادند. یکی از کابران در کامنتی نوشت : " اگر این شی پرنده سفینه فرازمینی ها باشد، باید گفت آنها با توجه به تغییر دائم اندازه و شکل آن در آسمان بسیار مرموز و پیشرفته هستند."

انتهای پبام/

رویت اشیاء عجیب درخشان در آسمان آمریکا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحنه‌ای در آسمان که زن میانسال را شوکه کرد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..