تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرط رانیری برای خرید مک‌دونالد برای بازیکنانش

۷۹۷۶۰۱

۷۲۸ بازدید

 رانیری این بار به بازیکنان تیمش وعده مک دونالد را داده است.

 وبسایت نود: کلودیو رانیری که در سال ۲۰۱۶ در یکی از مصاحبه هایش عنوان کرده بود؛ اگر بازیکنان لسترسیتی بتوانند کلین شیت کنند، برای شان پیتزا می خرد، حالا بعد از حضور روی نیمکت تیم فولام، وعده مک دونالد را به بازیکنان تیمش داده است!

او در مورد شرایطش در تیم لندنی فولام گفته است:

من چند بازی از فولام را در این فصل از لیگ برتر دیده ام و تصور می کنم آن ها کیفیت لازم را برای بقا در لیگ جزیره دارند. ولی این تیم نیاز به یک روحیه جنگندگی و مبارزه تیمی دارد.

اکنون تیم فقط دارای کیفیت است و سازماندهی دفاعی تیم خیلی شرایط مناسبی ندارد. من می خواهم به بازیکنان تیم در بخش دفاعی کمک کنم تا اوضاع تیم بهتر شود. انتقال فلسفه ام به تیم بسیار مهم است. این بار باید به آن ها قول دیگری بدهم، چیزی بهتر از پیتزا باشد! اگر بتوانیم کلین شیت کنیم، ان ها را به مک دونالد می برم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرط رانیری برای خرید مک‌دونالد برای بازیکنانش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..