تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بردار عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی بود

بردار عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی بودبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ‌علیبخشی در تشریح این خبر گفت: شخصی با در دست داشتن مرجوعه قضایى به پلیس فتا شهرستان ملایر مراجعه و اظهار داشت مبلغ ۵ میلیون ریال از حساب وى به‌ صورت غیرمجاز برداشت شده است لذا تقاضاى شناسایى عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکى‌اش را داشت.

وی افزود: با انجام تحقیقات اولیه مشخص گردید عامل برداشت غیرمجاز از حساب شاکى با در دست داشتن اطلاعات حساب و مشخصات کارت عابر بانک و رمز دوم اقدام به خرید شارژ طی چندین فقره نموده است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با تلاش کارشناسان پلیس فتا و اقدامات فنى و پلیسى، متهم که برادر شاکی بود شناسایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی به این پلیس فراخوانده شد.

سرهنگ علیبخشی تصریح کرد: متهم در تحقیقات مقدماتی هرگونه ارتباط خود را با موضوع انکار می‌نمود که پس از مواجهه با دلایل، مدارک و مستندات موجود در پرونده، درنهایت به بزه انتسابی اعتراف و در خصوص نحوه دستیابی به اطلاعات حساب بانکی شاکی عنوان نمود با سوءاستفاده از اعتماد بردارم به رمز دوم و سایر اطلاعات کارت‌بانکی وی دسترسی و اقدام به خرید شارژ از حساب بردارم ‌نمودم.

این مقام ارشد انتظامی به شهروندان توصیه کرد: در حفظ و نگهداری اطلاعات بانکی خود کوشا باشید و در این خصوص به‌ هیچ‌وجه حتی به اقوام و دوستان خود نیز اعتماد نکنید.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه به شهروندان توصیه کرد: با توجه به سهولت دسترسى به حساب بانکى توسط رمز دوم، ‌نگهدارى و تغییر دوره‌اى این رمز از ضروریات جلوگیری دسترسى غیرمجاز به حساب بانکى است بنابراین به‌ منظور پیشگیرى از برداشت غیرمجاز ضمن اطلاع از تراکنش و گردش مالى حساب‌هاى بانکى خود نسبت به تغییر دوره‌اى رمز دوم و حفظ و صیانت از آن حساس باشید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بردار عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..