تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قهرمان جهان مقابل هلند زانو زد/سقوط آلمان و صعود دانمارک

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،رقابتهای لیگ ملت های اروپا، جمعه شب با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی تیم ملی هلند میزبان تیم ملی فرانسه بود که موفق شد با دو گل حریف را شکست دهد.

هلند در این مسابقه نمایش بسیار درخشانی مقابل قهرمان جام جهانی 2018 داشت و در طول بازی کاملا برتر از حریف قدرتمند خود بودند. واینالدوم در دقیقه 44 گل نخست را برای لاله های نارنجی به ثمر رساند . شاگردان رونالد کومان در نیمه دوم نیز بخت های زیادی برای گلزنی خلق کردند اما در نهایت در ثانیه های پایانی صاحب ضربه پنالتی شدند و در دقیقه 96 ممفیس دیپای با ضربه ای چیپ از روی نقطه پنالتی برای بار دوم دروازه هوگو لوریس را باز کرد تا هلند به بردی شیرین دست پیدا کند.

شاگردان دشان که چند ماه پیش قهرمان جهان شده بودند، پس از 15 مسابقه متوالی بدون شکست ، بالاخره شکست خوردند . هلند نیز که در جام جهانی غایب بود و دوران افت و بحران را سپری می کرد. به نظر می رسد با شکست سه بر صفر آلمان و حالا دو بر صفر فرانسه، با تیمی جوان به روزهای خوش برخواهند گشت.

با این نتیجه تیم ملی هلند شش امتیازی شد و در جدول پشت سر فرانسه هفت امتیازی در رتبه دوم قرار گرفت. آلمان دیگر تیم این گروه که یک امتیاز دارد نیز با پیروزی امشب هلند، سقوطش به سطح B رقابتها قطعی شد.

در سایر بازیها،تیم ملی دانمارک مهمان تیم ملی ولز بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. یورگنسن 42 و بریتویت 88 برای وایکینگ ها و گرت بیل در دقیقه 89 برای ولز گلزنی کردند. دانمارک با این برد هفت امتیازی شد و صعودش به سطح A بازیها قطعی شد.

تیم ملی اسلواکی در گروه نخست سطح B رقابتها میزبان اوکراین بود که با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید. اوکراین که پیش از این با سه برد متوالی صعودش را به سطح A قطعی کرده بود، این مسابقه برایش اهمیت چندانی نداشت و خللی در صعود این تیم وارد نکرد.

در گروه سوم سطح C، قبرس و بلغارستان به تساوی یک بر یک دست یافتند و اسلوونی در خانه خودش مقابل نروژ به همین نتیجه رضایت داد.

در گروه چهارم لیگ D نیز ارمنستان در زمین جبل‌الطارق  با نتیجه شش بر دو پیروز شد و مقدونیه دو بر صفر میزبانش، لیختن‌اشتاین را شکست داد.

بیشتر بخوانید:

پایان راه رونی در تیم ملی انگلیس با غلبه بر آمریکا/پیروزی قاطع آلمان مقابل روسیه شکست اسپانیا مقابل کروات ها در ثانیه های پایانی/پیروزی بلژیک و صعود بوسنی هلند - فرانسه/تقابل لاله های شکوفا شده و قهرمان جهان در روتردام

 انتهای پیام/

نتایج هفته پنجم  مسابقات لیگ ملت های اروپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قهرمان جهان مقابل هلند زانو زد/سقوط آلمان و صعود دانمارک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..