تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه ۲۶/ ۰۸/ ۱۳۹۷

۷۹۷۵۸۰

۲۶۵ بازدید

 

فال روزانه ۲۶/ ۰۸/ ۱۳۹۷

فال روزانه شنبه 26 آبان 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 26 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در این سال سعی کنید کارهایی که شما را خسته می کنند را دور بریزید و به جای آن به دنبال علاقمندی هایتان باشید. سال خود را با ایده ها و افکار نو آغاز کنید. در مورد هزینه های زندگی کمی محتاطانه تر عمل کنید. چیزی که باید در اولویت قرار دهید در حال حاضر سلامتی تان است. ورزش کردن نه تنها جسم بلکه روی ذهن شما نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت، پس آن را نادیده نگیرید. ماه بهمن عشق چون پرنده ای بال هایش را می گشاید و در قلب شما لانه می کند. سعی کنید وقت بیشتری را برای نزدیکان زندگی تان بگذارید. به زودی تغییراتی در زندگی تان ایجاد می شود که مسیر زندگی تان را از این رو به آن می کند. اگر جسارت داشته باشید، همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. سال پیش رو سالی پر از هیجان، سفر و عشق است، نهایت لذت را از آن ببرید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز تلاش هایی که در گذشته کرده اید، نتایجی خواهد داشت که شما را غافلگیر خواهد کرد. گذشته را فراموش کنید و به راهی که آمده اید شک نکنید زیرا بهترین تصمیم را گرفته اید. امروز هر چه بیشتر زمان خود را با خانواده و دوستان تان سپری کنید، لحظات شاد و لذت بخش تری را تجربه خواهید کرد. چپ شاید فکر کنید که عشق زندگی تان آنطور که باید با شما صادق نیست اما با گذشت زمان می فهمید که سوتفاهمی بیش نبوده است و شما اشتباه کرده اید. بهتر است که دور موضوعات بی اهمیت را خط بکشید و با دید مثبت ترین به زندگی نگاه کنید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز با افراد جدیدی آشنا می شوید. آنها می توانند کمک های زیادی به شما بکنند، بنابراین ارتباط تان را با آنها حفظ کنید. اگر مدت زیادی است از اهداف تان دور شده اید، بهتر است امروز به سمت شان قدم بردارید تا درهای بیشتری به روی تان گشوده شود.. امروز می فهمید که شخصی به شما علاقه دارد و از این که تا به حال متوجه آن نشده اید، شگفت زده می شوید. اما در این راه عجله نکنید و با احتیاط قدم بردارد. برای متاهل ها نیز امروز روز خوبی برای خوشگذرانی ست. به زودی اتفاق خوش اما غیر قابل انتظار برایتان رخ می دهد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۸/ ۱۳۹۷

در چنین روزی بهتر است که منطق خود را کنار بگذارید و با احساس تان تصمیم بگیرید. فردی را ملاقات می کنید که تغییرات اساسی در زندگی شما ایجاد می کند، شاید کار تازه ای به شما پیشنهاد یا حتی افرادی را به شما معرفی کند که در آینده بر زمینه کاری شما تاثیر مثبتی داشته باشد. قلب خود را باز بگذارید و به ندای درونی تان گوش دهید تا تغییرات چشمگیری را در زندگی خود مشاهده کنید. اگر در رابطه عاطفی خود به مشکل بر خورده اید، امروز که اول هفته است و از عشق سرشار هستید، برای حل این مشکل قدم بردارید. مطمئنا ازین کار پشیمان نخواهید شد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز با اطرفیان تان مهربان باشید و قلب تان را به روی آنها بگشایید. تغییرات خوبی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد که نتیجه تلاش های شما و کمک های اطرافیان تان خواهد بود، بنابراین از این فرصت استفاده کنید. اگر مجرد هستید، دعوت دیگران را بپذیرید زیرا در جمع آنها ممکن است با نیمه گمشده زندگیتان آشنا شوید. به ندای درونی قلب خود گوش دهید و به دنبال علاقمندی هایتان باشید زیرا بهترین راهنما برای شما است. مهم نیست یک حرف را چقدر زده اید، اگر می خواهید به نتیجه دلخواه خود برسید، به همین روند ادامه دهید و احساسات واقعی خود را برای عشق زندگی تان بارها و بارها بیان کنید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۸/ ۱۳۹۷

در چنین روزی فضا برای پیشرفت شما مناسب می بینید. شما می توانید به سادگی و با صرف هزینه ای کم، تغییرات چشمگیری را به زندگی تان دهید. ایده های جدید و البته مهمی در سر دارید اما بهتر است در این شرایط تصمیمات جدی و مهم نگیرید. تا چند روز دیگر ذهن شما آماده تر شود. چیزی را از خانواده خود پنهان کرده اید، شاید بد نباشد که امروز آنها را مطرح کنید و نظر آنها را هم بخواهید. دوستی به زودی به سمت تان می آید و خبری را به گوش تان می رساند که لبخند را بر لب هایتان می نشاند.

فال روزانه ۲۶/ ۰۸/ ۱۳۹۷

اگرچه از این که کارهای خود را به تنهایی انجام می دهید، راضی هستید اما امروز وقت آن است تا در فعالیت های گروهی شرکت کنید. ممکن است برخی از دوستان تان شما را به خانه خود یا به رستورانی دعوت کنند، دعوت آن را بپذیرید زیرا لحظات خوب و خاطره انگیزی را برایتان رقم خواهد زد که بر روحیه تان نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. اگر پیش روی خود دو راهی های زیادی را می بینید و قادر به تصمیم گیری نیستید، کمی تامل کنید و قبل از اقدام به هر کاری با افراد با تجربه مشورت کنید. برای آرامش خاطر ورزش را به شما پیشنهاد می کنیم.

فال روزانه ۲۶/ ۰۸/ ۱۳۹۷

فردی شما را تحت فشار گذاشته است. بهتر است که بر اساس حرف های او کاری را انجام ندهید. قدم های خود را با توجه به مهارت هایتان بر دارید و به کاری هایی که علاقه ندارید تن ندهید. شما بهتر از هر فرد دیگری صلاح زندگی تان را می دانید پس به خودتان و تصمیمی که می گیرید اعتماد کنید. اگر از فردی دلگیر هستید، همین روز با گفتگو تمام کدورت ها را از خود دور کنید زیرا مشکلی که بین شما بوجود آمده، با گذشت زمان و به خودی خود حل نمی شود. تغییری در محیط کار در راه است که به نفع تان خواهد بود.

فال روزانه ۲۶/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز از آن روزها است که مورد توجه دیگران قرار خواهید گرفت. احساس خوبی دارید و این احساس با گذشت زمان بیشتر و بیشتر هم می شود. از این فرصت استفاده کنید و خواسته هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. شما فرد با استعدادی هستید و اگر با دیگران در ارتباط باشید، توانایی های تان بیشتر دیده می شود. درست است که همیشه به مقررات و تعهدات پایبند هستید اما بازی فقط متعلق به کودکان نیست، بد نیست شما هم گاهی قوانین را بشکنید و خود را به بهترین شکل ممکن از دیدگاه خودتان، سرگرم کنید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۸/ ۱۳۹۷

مدت هاست منتظر چنین روزی بودید، امروز روز پر از عشقی در پیش خواهید داشت بنابراین امروز را با عشق زندگی تان بگذرانید و این که همچین فردی را در زندگی خود دارید، شکرگذار باشید. اگر هم مجرد هستید و به فردی علاقه دارید، امروز برای او پیغامی بفرسید. مطمئن باشید که دل او نیز پیش شماست و انتظار حرکتی از سوی شما را دارد. اگر سعی دارید احساسات خود را کنترل کنید و در گفتن حرف دل تان مردد هستید، بد نیست روندی که در پیش گرفتید را عوض کنید. جسارت در قدم گذاشتن در راههای جدید، می تواند اتفاقات خوش بسیاری را برایتان رقم بزند.

فال روزانه ۲۶/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز قبل از هر اقدامی، خوب در مورد آنها با دیگران مشورت کنید تا در آینده پشیمانی به سراغ تان نیامد. یکی از نزدیک ترین های زندگی تان تصمیمی گرفته که بر زندگی شما نیز تاثیرگذار است. شاید در ابتدا فکر کنید که این تصمیمی عجولانه و غیر منطقی است اما با گذشت زمان درک خواهید کرد که چه فواید مثبتی برای زندگی شما نیز به همراه خواهد داشت. به دنبال تغییری در شرایط مالی تان هستید، اکنون زمان خوبی برای شروع است. اعتماد به نفس و جسارت کلید موفقیت شما در چنین روزی هستند.

فال روزانه ۲۶/ ۰۸/ ۱۳۹۷

شما اهل تظاهر نیستید اما شاید نشان دادن خود و مهارت هایتان به افرادی که در این زمینه تجربه دارند، اتفاقات خوبی را برایتان رقم بزند. بنابراین معطل نکنید. شما فردی صبور هستید اما امروز تمرکز خود را از دست می دهید و بدون فکر کردن، عمل می کنید. خلاقیت خوب است اما اگر با منطق هماهنگ نباشد، ناامیدی به همراه خواهد داشت. فردی حسادت شما را برانگیخته است، سعی کنید که او را نادیده بگیرید و به کارهای خودتان توجه کنید. خبر خوبی در مورد رابطه عاطفی تان در راه است، آن را به فال نیک بگیرید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۸/ ۱۳۹۷

مهربانی شما به اوج خود رسیده به طوری که برای کمک به دیگران تمام انرژی و توان خود را به خرج می دهید. شاید از این که دیگران مانند شما نیستند، کمی ناراحت و دلگیر شوید اما اجازه ندهید این احساس مانع حرکت تان شود. حتی یک فرد مانند شما هم می تواند در جهان تفاوت ایجاد کند. اگر در رابطه عاطفی تان به مشکل برخورده اید، فقط کافی است انتظارات خود را کمی پایین تر بیاورید. اگر یک حرفی را بارها زدید اما نتیجه ای نداشت، برای قانع کردن دیگران خودتان را خسته نکنید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۸/ ۱۳۹۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه ۲۶/ ۰۸/ ۱۳۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..