تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز کابوس فیفا دی برای یوونتوس

۷۹۷۵۷۳

۱۵۰۴ بازدید

میرالیم پیانیچ، هافبک خلاق یوونتوس در جریان تمرینات تیم ملی بوسنی آسیب دیده است.

ورزش سه: میرالیم پیانیچ، هافبک خلاق یوونتوس در جریان تمرینات تیم ملی بوسنی آسیب دیده است.

 یکی از بزرگ ترین نگرانی های باشگاه ها در روزهای تعطیلات لیگ به دلیل برگزاری بازی های ملی، مصدومیت بازیکنان کلیدی شان است و حالا میرالیم پیانیچ با آسیب دیدگی عضلانی در اردوی بوسنی مجبور به ترک تمرینات شده است.

آغاز کابوس فیفا دی برای یوونتوس

فدراسیون فوتبال بوسنی در وب سایت رسمی خود تایید کرد که پیانیچ صبح روز بعد از تساوی بدون گل تیمش در دیدار مقابل اتریش صدمه دیده و طبق ادعای رسانه های ایتالیایی این بازیکن در مسیر بازگشت به تورین قرار دارد تا زیر نظر کادر پزشکی باشگاه به مداوا بپردازد.

یوونتوس در دیدار بعدی خود در سری آ به مصاف اسپال خواهد رفت و حضور پیانیچ در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد. امره جان دیگر هافبک یوونتوس نیز به دلیل مشکلات تیروئیدی دور از میادین بوده و مصدومیت پیانیچ شرایط را برای ماکسی آلگری دشوارتر کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز کابوس فیفا دی برای یوونتوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..