تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد از نحوه پخش تبلیغات چیپس و پفک

۷۹۷۵۳۹

۳۰۳ بازدید

رئیس موزه علوم و فناوری ایران در آیین اختتامیه "جشنواره علم برای همه" ضمن انتقاد از تبلیغات رسانه‌ای که به تغذیه سالم بی‌توجه هستند، لزوم فرهنگ‌سازی و آموزش در این عرصه را یادآور شد و تاکید کرد: باید به اطلاع مسئولان رساند که در انتخاب مواد غذایی و شیوه‌های مصرف شدیداً نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس موزه علوم و فناوری ایران در آیین اختتامیه "جشنواره علم برای همه" ضمن انتقاد از تبلیغات رسانه‌ای که به تغذیه سالم بی‌توجه هستند، لزوم فرهنگ‌سازی و آموزش در این عرصه را یادآور شد و تاکید کرد: باید به اطلاع مسئولان رساند که در انتخاب مواد غذایی و شیوه‌های مصرف شدیداً نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم.

سیف‌الله جلیلی با بیان اینکه موزه ملی علوم و فناوری، اهداف ویژه‌ای را دنبال می‌کند و ماحصل همه این اهداف باید ترویج علم در بین مردم باشد، شیوه‌های مختلف رسیدن به این هدف را برگزاری سخنرانی‌های علمی، کنفرانس‌ها و گردهمایی‌های مختلف در طول سال عنوان کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین شیوه‌های ترویجی موزه، برگزاری جشنواره علم بوده است.

وی با اشاره به انتخاب یک موضوع خاص برای جشنواره و هدف ارائه اطلاعات پیرامون آن به مردم، موضوع سال گذشته این جشنواره یعنی"زلزله" را یادآور شد و ضمن ابراز تاسف از همزمانی این رویداد با زلزله سرپل ذهاب، افزود: امسال با توجه به اهمیت تغذیه در سلامتی موضوع بهداشت مواد غذایی را انتخاب کردیم.

رئیس موزه ملی علوم و فناوری ایران از جمله حوزه‌هایی که پیرامون آن فرهنگ‌سازی خوبی انجام نشده را موضوع "تغذیه سالم" دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع از چند جهت دارای اهمیت است؛ یکی از استفاده از غذا که به انتخاب خودمان بستگی دارد و دیگر، شیوه‌های مصرف.

جلیلی ذیل مورد اول به مصرف غذاهای حجیم اما کم کالری از جمله مصرف مداوم برنج اشاره و تاکید کرد: در این خصوص باید برنامه مدون داشته باشیم تا بتوانیم شیوه‌های تغذیه را تغییر دهیم.

وی در رابطه با شیوه مصرف، دورریز غذا و اسراف را یادآور شد و اضافه کرد: در عین حال که باید برای انتخاب نوع غذا و شیوه مصرف فرهنگ‌سازی صورت گیرد، توجه به استانداردهای مختلف نیز در زندگی ضروری است.

وی لزوم نظارت سازمان‌های نظارتی بر رعایت استانداردها در تولید مواد غذایی را یادآور شد و تصریح کرد: در نهایت این خود مردم هستند که انتخاب می‌کنند چه چیزی بخورند.

رئیس موزه علوم و فناوری ایران سپس به موضوع تبلیغات پرداخت و ضمن انتقاد از پخش تبلیغ محصولاتی همچون چیپس و پفک در پربازدیدترین ساعات تماشای تلویزیون، اظهار کرد: باید به گوش مسئولان رساند که در این زمینه نیازمند فرهنگ‌سازی و آموزش هستیم که در این میان رسانه نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد از نحوه پخش تبلیغات چیپس و پفک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..