تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صعود سه نماینده ایران به جدول اصلی جام جهانی شمشیربازی الجزایر

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی؛ مسابقات شمشیربازی جام جهانی اسلحه سابر از امروز در الجزایر آغاز شد و سه نماینده کشورمان با هدایت پیمان فخری موفق شدند به جدول اصلی مسابقات راه یابند.

بنا بر این گزارش محمد رهبری در جدول مقدماتی مقابل حریفانی از کشور‌های لهستان، آلمان و ژاپن به پیروزی رسید و به حدول اصلی راه یافت و پس از آن در حدول ١٢٨ نفر حریف امراینی را با نتیجه ١٥ بر ١١ شکست داد و برای ورود به جمع ٦٤ نفر مقابل اسپیر جف امریکایی تنها با یک ضربه اختلاف ١٥ بر ١٤ بازی را واگذار مرد و حذف شد.

فرزاد باهر ارسباران دیگر نماینده کشورمان با توجه به شکست تمامی حریفان خود در جدول مقدماتی از کشور‌های امریکا، تونس، ژاپن، کلمبیا، رومانی و روسیه و تمام برد شدن در جدول مقدماتی مستقیماً به جدول ٦٤ نفره مسابقات راه یافت.

نیما زاهدی نماینده جوان کشورمان که جایگزین مجتبی عابدینی در ترکیب تیم ملی شد در جدول مقدماتی با پنج برد مقابل امریکا، انگلیس، اکراین، شیلی و بلژیک به جدول اصلی راه یافت و با توجه به پنج برده شدن در دور اول مسابقات جدول اصلی با قرعه استراحت رو برو شد و در دور بعد برای حضور در جمع ٦٤ نفر برتر مسابقات ژوهان شاینبرگ امریکایی را ١٥ بر ١٤ از پیش رو برداشت.

علی پاکدامن دیگر نماینده کشورمان نیز پیش از این به دلیل رنکینگ بالای خود و حضور در جمع ١٦ بازیکن برتر رنکینگ جهانی مستقیماً به جدول ٦٤ نفره مسابقات راه یافته بود.

مسابقات جدول ٦٤ نفر فردا پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

عملکرد قابل قبول شمشیربازان ایران در جاکارتا

انتهای پیام/

نتایج جام جهانی شمشیربازی الجزایر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صعود سه نماینده ایران به جدول اصلی جام جهانی شمشیربازی الجزایر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..