تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شمس: با کی‌روش هیچ امیدی به تیم ملی ندارم!

۷۹۷۵۳۶

۱۱۵۴ بازدید

حسین شمس یک عادت ویژه دارد، او یکی از منتقدین تمام ده ساله گذشته فدراسیون فوتبال است که البته گاهی که مسئولیت دارد کمتر انتقاد می‌کند!

 خبرآنلاین: حسین شمس این بار به بهانه دعوای دستیار کی‌روش به فدراسیون فوتبال تاخته و گفته باید با حالت بدی کی روش را در فاصله ۴۹ روز تا جام‌ملتهای آسیا از ایران بیرون کرد!

در شرایطی که تیم ملی نیاز به آرامش دارد و انتشار یک خاطره که فقط یک نفر در استادیومی ۱۰۰ هزار نفری آن را دیده، فشارها بر کیروش هر لحظه بیشتر می شود. این عبارات اخیر حسین شمس کمک می کند به تبیین دقیق شرایط امروز فوتبال ملی ایران!

او می‌گوید:«از بی‌عرضه‌گی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش ایران است که دستیار کی‌روش به خبرنگاران حمله و توهین می‌کند و هر جای دیگری از این کره خاکی بود با چنین شرایطی کی‌روش را با لگد به بیرون پرت می‌کردند؛

حالا می‌گویند قرار است ما قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم. مگر این چه جام گرانبهایی است که ارزش داشته باشد چند سال خفت و خواری را به خاطرش تحمل کنیم.

آدمی که ۸۰ میلیارد تومان در سال دریافت می‌کند هر کاری انجام می‌دهد و هنوز مجبور هستیم چون ایشان قرار است ما را قهرمان کند صحبتی نکنیم. مربی جنتلمنی مثل برانکو دست خالی تا فینال آسیا رفت اما با کی‌روش هیچ امیدی به این تیم ملی ندارم!»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شمس: با کی‌روش هیچ امیدی به تیم ملی ندارم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..