تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخبار ضد و نقیض از فروپاشی کابینه رژیم صهیونیستی

'اویگدور لیبرمن' وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از حزب اسرائیل خانه ما روز چهارشنبه به بهانه مخالفت با آتش بس با فلسطینیان در نوار غزه، استعفا کرد.
وی درباره خطر توان نظامی نیروهای مقاومت فلسطینی در باریکه غزه نیز گفت: امروز ما با دستان خودمان آنها را تغذیه می کنیم و درصورتی که در آینده نزدیک تلاش آنها را متوقف نکنیم، آنها طی یک سال حزب الله جدید در نوار غزه خواهند شد.
وزیر مستعفی جنگ رژیم صهیونیستی با انتقاد از سیاست های کابینه صهیونیستی گفت: بر اساس سیاست های کنونی نه تنها اسماعیل هنیه (رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس) بلکه همه سران حماس احساس امنیت می کنند.


بنیامین نتانیاهو روز پنجشنبه مشورت ها و تلاش های خود را برای نجات ائتلاف خود و جلوگیری از برگزاری انتخابات زودهنگام به کار بست.
کناره گیری لیبرمن باعث شد ائتلاف نتانیاهو فقط یک کرسی از رقبا در مجلس (کنست) این رژیم بیشتر داشته باشد.
پس از کناره گیری وزیر جنگ، 'نفتالی بنت' وزیر آموزش رژیم صهیونیستی و رئیس حزب راستگرای تندرو (خانه یهود) از نتانیاهو خواست وی را به عنوان وزیر جنگ انتخاب کند.
بنت تهدید کرد درصورتی که نتانیاهو این درخواست را نپزیرد از ائتلاف وی خارج شود و هشت نماینده حزب خود را نیز وادار به خروج از ائتلاف نتانیاهو کند.
رسانه ها پس از آن اعلام کردند که بنت و نتانیاهو روز جمعه با هم دیدار و مشورت می کنند.


از ظهر امروز تاکنون خبرهای ضد و نقیضی در رسانه های رژیم صهیونیستی و منطقه درباره نتایج جلسه نتانیاهو و بنت منتشر شده است.
برخی از این خبرها بر ادامه اختلاف های نتانیاهو و بنت برسر وزارت جنگ و توافق برای انتخابات زودهنگام تاکید داشتند.
برخی رسانه ها نیز اعلام کردند: انتخابات زودهنگام پارلمانی در 90 روز آینده برگزار می شود و روز یکشنبه آینده جلسه ای برای تعیین زمان دقیق آن تشکیل می شود.
این درحالی است که آخرین اخبار شامگاه جمعه حاکی از مخالفت نتانیاهو با انتخابات زودهنگام است.


این رسانه ها اعلام کردند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی، توافق برای برگزاری انتخابات زودهنگام را تکذیب و آن را شایعه رسانه ها دانسته است.
نتانیاهو گفته است که تمام تلاش خود را برای حفظ حکومت راستگرا و جلوگیری از تکرار اشتباه سال 1992 که کابینه راستگرا فروپاشید و کابینه ای چپگرا بر سر کار آمد، به کار می بندد.
تا ساعت تهیه این مطلب، همچنان اخبار ضد و نقیض و پیش بینی ها درباره آینده سیاسی رژیم صهیونیستی و کابینه نتانیاهو در رسانه ها ادامه دارد.

49311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخبار ضد و نقیض از فروپاشی کابینه رژیم صهیونیستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..