تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور رایولا در میلان؛ نشانه بازگشت زلاتان؟

۷۹۷۵۱۳

۴۰۷ بازدید

مینو رایولا سوپرایجنت دنیای فوتبال جمعه در میلان حضور یافته است.

وبسایت نود: به نقل از فوتبال ایتالیا، کالچومرکاتو گزارش داده که مینو رایولا، ایجنت دنیای فوتبال جمعه به میلان رفته تا احتمالا بحثی بر سر بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به باشگاه آث میلان داشته باشد.

البته دلیل اصلی حضور رایولا در میلان، در پیش بودن عمل جراحی زانوی جیاکومو بوناونتورا، دیگر موکل اوست. عملی که می‌تواند دوری ۵ ماهه بوناونتورا از میادین را به دنبال داشته باشد و رایولا در چنین شرایطی به دنبال پشتیبانی و حمایت از موکل خود است.

حضور رایولا در میلان؛ نشانه بازگشت زلاتان به روسونری؟

کالچومرکاتو در ادامه گفته رایولا قصد دارد از این فرصت در جهت تسریع فرایند بازگشت زلاتان به روسونری استفاده کند. رایولا پیش از این تایید کرده بود که رابطه اش با میلان در حال بهبود و بازگشت به روزهای گذشته است.

دیاولو به دنبال مشخص شدن میزان محرومیت های اعمال شده به دنبال نقض قانون بازی جوانمردانه مالی است. اما کالچومرکاتو اشاره می‌کند که لس آنجلس گلکسی، باشگاه کنونی زلاتان در این انتقال احتمالی بی اختیار خواهد بود و همه چیز بسته به جوابی است که رایولا به لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور رایولا در میلان؛ نشانه بازگشت زلاتان؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..