تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیاسی به نایب قهرمان المپیک باخت!

۷۹۷۵۱۱

۴۷۸ بازدید

ایسنا: در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان ۲۰۱۸ که در بخارست رومانی در جریان است، مرتضی قیاسی نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در مرحله نیمه نهایی برابر ری هیگوچی نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو از ژاپن به روی تشک رفت و در حالیکه با یک نمایش خوب تا 10 ثانیه مانده به پایان مبارزه از حریف عنوان‌دار خود با نتیجه 4 بر 2 پیش بود در نهایت در خاک حریف نشست و کشتی را ناباورانه با نتیجه 4 بر 4 واگذار کرد و از رسیدن به فینال بازماند و راهی دیدار رده‌بندی شد.

قیاسی ۱۰ ثانیه پایانی به نایب قهرمان المپیک باخت!

این کشتی‌گیر ژاپنی در المپیک ریو نیز موفق به شکست حسن رحیمی از ایران شده بود.

قیاسی پیش از این در دور نخست برابر کاراپتیان از ارمنستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید.وی در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی نیز الیاس ژومای از قزاقستان را ۵ بر صفر برد و راهی یک چهارم نهایی شد.وی در این مرحله نیز برابر کولتون مک کریستال از آمریکا در همان تایم نخست و با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

همچنین تا دقایقی دیگر علی شعبانی نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی برابر گیوی ماتچراشویلی قهرمان نوجوانان جهان و نایب قهرمان جوانان جهان از گرجستان به روی تشک می‌رود و این امیدواری وجود دارد تا وی بتواند پس طلسم نرسیدن کشتی‌گیران ایران به فینال را بشکند.

شعبانی پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس در دور دوم به مصاف سیمونه ایناتونی از ایتالیا رفت و با نتیجه ۱۱ بر صفر حریف خود را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد.وی سپس مقابل اریک تیل از آلمان با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

*راهیابی سرلک به گروه بازنده‌ها

دیگر نمایندگان ایران در 5 وزن نخست علی رضا سرلک در وزن 57 کیلوگرم بود که پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف توشه هیرو هاسگاوا از ژاپن رفت و در پایان با نتیجه نزدیک ۲ بر یک شکست خورد و با توجه به راهیابی این کشتی‌گیر ژاپنی به دیدار فینال، سرلک راهی گروه بازنده‌ها شد و باید ظهر فردا(شنبه) ابتدا به مصاف جک مولر از آمریکا برود و در صورت برتری راهی دیدار رده‌بندی می‌شود تا برای کسب مدال برنز به مصاف وان‌هو زو از چین برود.

مجتبی اصغری نیز در وزن 79 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف یاماساکی از ژاپن رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر ۳ شکست خورد.اصغری برای اینکه بتواند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد،در غیر اینصورت حذف خواهد شد.

نیما اشفاقی در وزن 70 کیلوگرم دیگر نماینده ایران در 5 وزن نخست این رقابت‌ها بود که در دور اول مقابل گورگ میخیان از ارمنستان با ارائه نمایشی ضعیف با نتیجه ۸ بر ۲ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر ارمنستانی در دور بعد، اشفاقی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد زیر 23 سال ایران بر عهده علیرضا رضایی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیاسی به نایب قهرمان المپیک باخت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..