تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست ۳۰ هزار دلاری تانک روس از قهرمان ایران

۷۹۷۵۰۸

۱۳۵۴ بازدید

قهرمان روس کشتی آزاد جهان برای کشتی گرفتن در ترکیب یکی از تیم های ایرانی پیشنهاد 30 هزار دلاری داد.

ورزش سه: در حالی که از چند سال قبل با پیشنهاد فدراسیون ایران مسابقات لیگ جهانی کشتی آزاد برگزار می‌شود، این رقابت‌ها امسال هم با حضور تیم‌های خارجی و داخلی به میزبانی ایران اواخر آذرماه نگاه‌های همه اهالی کشتی را به خود جلب می‌کند.

در این میان بیمه رازی به عنوان قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد یکی از نماینده کشتی ایران در لیگ جهانی حضور خواهد داشت. این تیم برای حضور پرقدرت در این رقابت‌ها به عبدالرشید سعداله‌یف پیشنهاد همکاری داده تا طی 2 روز برگزاری این مسابقات در ترکیب بیمه رازی کشتی بگیرد.

پیشنهاد بیمه رازی با درخواست 30 هزار دلاری این کشتی گیر آماده روسی همراه بوده که به تانک روس مشهور است. سعداله‌یف اعلام کرده در صورت پرداخت 30 هزار دلار حاضر است برای بیمه رازی در لیگ جهانی باشگاهها کشتی بگیرد.

این درخواست که هزینه سنگینی را برای تیم ایرانی ایجاد می کند، ‌با مخالفت مسئولان باشگاه بیمه رازی مواجه شده و آنها به فکر گزینه‌های دیگر هستند.

سعداله‌یف در واقع آماده‌ترین کشتی‌گیر وزن 97 کیلوگرم جهان به شمار می‌رود که همین چند هفته قبل توانست با شکست کایل اسنایدر آمریکایی قهرمانی خود را در بوداپست جشن بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست ۳۰ هزار دلاری تانک روس از قهرمان ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..