تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعداد یک میلیون نسخه از گوشی تاشوی جدید سامسونگ تولید خواهد شد

تعداد یک میلیون نسخه از گوشی تاشوی جدید سامسونگ تولید خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سامسونگ هفته پیش در مراسم سالانه کنفرانس توسعه دهندگان خود؛ اطلاعات بیشتری از صفحه نمایش‌های تاشو Infinity Flex مورد انتظارش منتشر کرد. طبق اظهارات نایب‌رئیس ارشد شرکت سامسونگ در زمینه فروش گوشی‌های هوشمند، Justin Dennison در این مراسم اولین دستگاه‌های تاشو این شرکت در ماه آینده به تولید انبوه خواهد ‌رسید. طبق گزارش‌های Yonhap News، رئیس بخش گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ D J Koh در این کنفرانس، از تولید ابتدایی بیش از 1 میلیون دستگاه تاشو سخن به میان آورد. وی در ادامه اضافه می‌کند که در صورت استقبال طرفداران  شرکت سامسونگ تعداد بیشتری از این محصول را تولید خواهد کرد.

 آقای Koh پیش‌بینی می‌کند که حالت تاشده جای اسلوب استفاده شده در بیشتر گوشی‌های هوشمند را نخواهد گرفت ( به استثنا مدل Android clamshell W2019 سامسونگ ).  ولی رئیس هیت اجرایی اظهار دارد که با پروسه‌ای که شرکت سامسونگ در توسعه گوشی‌های تاشو آغاز کرده است می‌تواند به ساخت مدل‌هایی با صفحه نمایش‌های تاشو-کوچک‌شو در آینده منجر شود. طبق گفته وی شرکت سامسونگ اولین سری از گوشی‌های تاشو خود را در نیمه اول سال آینده عرضه خواهد‌ کرد.

 در ادامه Koh اضافه می‌کند که سامسونگ تنها عرضه کننده گوشی‌های هوشمند تاشو در بازار نخواهد بود زیرا مدل دیگری از گوشی‌های تاشو با نام Royole FlexPai قبلا در تاریخ 31 اکتبر معرفی شده‌ است. دستگاهی که از حالت "7.8 تبلت به یک گوشی "4 تبدیل می‌شود و قیمتی در حدود 1290 ، 1435 ، 1865 دلار بسته به مدل آن خواهد داشت. تا به امروز پیش‌فروش این گوشی‌های تاشو فقط در کشور چین مقدور بوده است و زمان تحویل از ماه آینده خواهد بود. لازم به ذکر است که مدیر بخش اجرایی شرکت قصد قیمت گذاشتن روی Royole Flexpai را نداشت ولی در عوض اظهار کرد که برخلاف شرکت کوچک سازنده Royole Flexpai در California؛ شرکت سامسونگ علاقه و طبع کاربران خود را در رابط کاربری گوشی‌های تاشو خود لحاظ کرده است:

 رئیس بخش گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ DJ Koh در این رابطه می‌گوید: " تفاوت بین گوش‌های تاشو سامسونگ با سایرین در این است که شرکت سامسونگ معیارهایی همچون رابط کاربری، باتری و وزن مطلوب را در دستگاه‌های تاشوی خود را دنبال می‌کند. ما طی نشستی که دو ماه پیش با مدیر عامل شرکت گوگل آقای Sunder Pichai داشتیم؛ سفارشی را برای طراحی رابط کاربری به این شرکت دادیم و امروز با توزیع مدل‌های اولیه بین توسعه‌دهندگان پیش از عرضه برای گوشی‌ها رابط کاربری مطلوبی تدارک خواهیم دید. "

بیشتر بخوانید: تصاویر نسخه 2020 اتومبیل لوکس Mercedes CLA فاش شد +عکس

انتهای پیام/

تعداد تولید گوشی تاشوی سامسونگبه 1 میلیون خواهد رسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعداد یک میلیون نسخه از گوشی تاشوی جدید سامسونگ تولید خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..