تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترویج معرفت دینی بهترین راه مقابله با تفکرات مسموم غرب است

ساعت: 17:06 منتشر شده در مورخ: 1397/08/25 شناسه خبر: 1428789

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در گردهمایی دانشجویان بسیجی به نقش معرفت دینی در هدایت انسان ها اشاره کرد و گفت: دانشجویان بسیجی می توانند با ترویج معرفت دینی در جامعه ظلمت نشات گرفته از غرب را از بین ببرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان امروز در جمع دانشجویان بسیجی با بیان اینکه تمام تلاش دشمن ایجاد ظلمت در جهان است، گفت: دین مبین اسلام جهت رهایی انسان ها از ظلمت و تاریکی نازل شده و خداوند متعال می خواهد انسان ها با درک نورانیت به سمت نور الهی حرکت کنند تا رستگار شوند.

وی به بعثت انبیا در تاریخ اشاره کرد و گفت: همه پیامبران برای نجات انسان ها از ظلمت و تاریکی  مبعوث شدند تا انسان ها را به سوی انوار الهی رهنمون کنند.

فیاضی نقش اهل بیت(ع) در هدایت انسان ها بعد از بعثت آخرین پیامبر الهی را یادآور شد و گفت: اهل بیت پیامبر و امامان معصوم نقش به سزایی در گسترش فوق العاده نور الهی در جهان داشتند بطوریکه انقلاب اسلامی ایران با بهره گیری از هدایت ها و رهنمود های ائمه معصومین در تاریخ اسلام به رهبری ولی فقیه زمان توانست با درک نورانیت الهی از ظلمت استکبار رهایی یافته و با درخشش خود به الگویی برای کشور های مستضعف تبدیل شود.

وی با بیان اینکه خیر و برکت مسلمانان در حرکت به سمت نورانیت و معنویت است از دانشجویان بسیجی خواست تا با درک واقعیت های جهان امروز در دام های پرزرق و برق شیاطین غرب به خصوص آمریکا گرفتار نشده و اجازه ندهند ظلمت و تاریکی به جوامع ما راه پیدا کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان یکی از حربه های استکبار برای مقابله با نورانیت و معنویت جوانان پاک کشور را حربه حقوق بشر عنوان کرد با با بیان اینکه غرب می خواهد بشریت را به وادی ظلمت بکشاند تصریح کرد: مطالبی تحت عنوان حقوق بشر آمریکایی و غرب سمی مهلک برای تضعیف بشریت و از بین برنده نورانیت در جهان است.

بنابراین جوامع علمی ما به خصوص دانشجویان بسیجی باید با تقویت ایمان و بصیرت خود بتوانند با این حربه دشمنان اسلام و انقلاب مبارزه کرده ضمن از بین بردن ظلمات و تاریکی ها مروج نور الهی در جهان باشند.

وی از دانشجویان بسیجی خواست تا ضمن تقویت بصیرت و آکاهی در کسب معرفت تلاش کنند تا بتوانند با ظلمت غرب مبارزه کرده و الگوی معرفتی دینی را در جهان ترویج کنند چراک تنها راه از بین بردن ظلمت غرب ترویج معرفت دینی در جهان است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترویج معرفت دینی بهترین راه مقابله با تفکرات مسموم غرب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..