تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهاد کبیر تنها راه نجات خرمشهرهای پیش روی کشور/ اضمحلال غرب نزدیک است

ساعت: 17:06 منتشر شده در مورخ: 1397/08/25 شناسه خبر: 1428784

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور در اردبیل با بیان اینکه فرمان آتش به اختیار فرمانده کل قوا در راستای ورود نخبگان و فرهیختگان جامعه جهت حل مسائل و مشکلات کشور و مردم است گفت: امروز دانشجویان باید با ورود به عرصه های جهاد کبیر،خرمشهر های نظام بانکی، اقتصادی و نظام سلامت را فتح کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، عظیم ابراهیم پور مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور بعد از ظهر  مروز در گردهمایی دانشجویان بسیجی استان  اردبیل به نقش مطالبات دانشجویی در تصمیم سازی های استانی و کشوری اشاره کرد و گفت: فرمان آتش به اختیار فرمانده کل قوا در راستای ورود نخبگان و فرهیختگان جامعه جهت حل مسائل و مشکلات کشور و مردم است.

وی به فتح خرمشهر های پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در سخنان اخیر خود از جوانان کشور خواستند خرمشهر های پیش روی کشور را فتح کنند.

ابراهیم پور با بیان اینکه تنها راه نجات خرمشهرهای پیش روی کشور جهاد کبیر است، گفت: این جهاد سخت تر و طاقت فرساتر از جهاد صغیر که عبارت از 8 سال دفاع مقدس بود است چرا که در این جهاد مجاهد تنها است و نباید منتظر پشتیبانی باشد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور به تشریح ابعاد مختلف چهاد کبیر پرداخت و گفت: میدان جهادی که امروز خداوند متعال برای ما باز کرده است توفیقی است که نصیب هرکس نمی شود بنابراین ما باید با تقویت خود در عرصه های معرفتی و توکل بر خداوند متعال در این مسیر قدم بگذاریم.

وی یکی از راه های کسب معرفت را تدبر در نهج البلاغه عنوان کرد و گفت: تدبر در خطبه های امیرالمومنین امام علی(ع) راهگشای ما در عرصه های جهاد کبیر است.

ابراهیم پور در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح وضعیت نظام آمریکا و غرب در جهان امروز پرداخت و گفت: طبق شواهد موجود اضمحلال تمدن غرب نزدیک است، چرا که سیستم اقتصادی این کشورها با شکست سنگین مواجهه شده و در حال از هم پاشیدن است.

وی با بیان اینکه تمدن غربی نشان داد که نظام اقتصادی مبتنی بر تفکرات لیبرالی و نئوکینزی حلال مشکلات اقتصادی نیست از دولتمردان خواست با عمل به نسخه اقتصاد مقاومتی علاوه بر نجات اقتصاد کشور برای سایر جوامع نیز این الگوی اسلامی را صادر کنند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور با بیان اینکه نظام بانکی فریدمنی امروز جوابگو نیست تصریح کرد: چراباید 95 درصد وام های بانکی به افرادی داده شود که با استفاده از رانت به این منابع دسترسی یافته و هرگز هم وام های خود را عودت نداده اند.

وی در ادامه سخنان خود به معرفی خرمشهر های موجود کشور که باید آزاد شوند پرداخت و گفت: نظام بانکی، نظام اقتصادی و نظام سلامت از جمله مهمترین خرمشهر های حال حاضر کشور هستند که باید بدست شما جوانان هر چه سریعتر ازاد شوند.

ابراهیم پور با انتقاد از عملکرد وزارت بهداشت و درمان به تشریح عملکرد نظام سلامت پرداخت و گفت: نظام سلامت مبتنی بر طب مدرن علی رغم هزینه های زیاد  و مشکلات مالی متعدد و تحریم های دشمنان، جوابگوی نظام سلامت ما نیست  و باید مسئولان نظام سلامت کشور با استفاده از ظرفیت های داخلی به ویژه طب اسلامی و ایرانی به دنبال تامین نظام سلامت کشور باشند.

وی با بیان اینکه در تهیه داروهای غربی گاهی از روغن خوک و برخی مواد حرام استفاده می شود، گفت: ورود مواد حرام در در قالب دارو به بدن انسان موجب تغییر شخصیت افراد می شود و این درست نیست و باید مسئولین امر در این مورد به دنبال راهکار باشند.

این مقام مسول از واردات بی رویه محصولات آرایشی به کشور نیز انتقاد کرد و گفت: طبق آمار منتشر شده سالانه 20هزار میلیارد لوازم آرایشی به کشور وارد می شود در حالیکه مواد اولیه این لوازم نیز که در غرب تولید می شود اغلب از اجساد انسان بدست می آید.

وی با بیان اینکه فرماندهان دوران دفاع مقدس افراد جوان و اغلب دانشجو بودند، از دانشجویان بسیجی خواست تا با افزایش دانش و بصیرت خود بتوانند با ورود به عرصه جهاد کبیر برای فتح خرمشهر های مطرح شده گام های مؤثری بردارند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور به فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: این فضا که دست پرورده خود غرب است علی رغم فواید آن، تهدید برای نسل اینده کشور است چراکه برنامه های مخرب منتشر شده در آن از سوی اتاق فکر استکبار به دنبال تباه کردن نسل جدید است لذا دانشجویان بسیجی وظیفه دارند تا با شناسایی موارد فوق علاوه بر مطالبه گری از مسئولان کشوری برای مقابله با خنثی کردن توطئه های دشمنان موجب بصیرت دهی به مردم شده و تهدیدات موجود را به فرصت تبدیل کنند.

وی از دانشجویان بسیجی خواست تا با راه اندازی خیمه های فرهنگی و اقتصادی در جامعه به صورت آتش به اختیار  با روحیه جهادی اهداف انقلاب در کشور و حتی جهان را محقق سازند و در این راه از یاد شهدا غافل نشوند چرا که شهدا بهترین الگو  نسل جوان در مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب هستند.

ابراهیم پور از شهید رسول عالم باقری بعنوان اولین شهید عمران و آبادانی نام برد و گفت: این شهید بزرگوار از اولین لحظات ورود به این وادی جهت خدمت به مردم  و مناطق محروم همواره به دنبال شهادت بود به طوریکه در تمام ماموریت های خود با روحیه جهادی و توسل به شهدای دفاع مقدس وارد میدان عمل می شد که در نهیت هم در جریان محرومیت زدایی به درجه رفیع شهادت نایل شد.

وی در پایان سخنان خود به تبین شاخص های مدیریت در خانواده پرداخت و گفت: جوانان برای اینکه یک زندگی سالم و مشترک را آغاز کنند باید قبل از تشکیل خانواده بتوانند 6 نوع مهارت را در خود تقویت کنند تا بتوانند در آینده از یک زندگی موفقی و پایداری برخوردا شوند.

وی از مدیریت عاطفی، مدیریت معنوی، مدیریت انقلابی، مدیریت اجتماعی و رابطه داخل خانواده با بیرون خانواده، مدیریت اقتصادی بعنوان ارکان مدیریتی تشکیل زندگی مشترک و مهارت های لازم برای تشکیل خانواده نام برد و گفت: جوانان بهتر است قبل از تشکیل خانواده با مهارت یافتن از موارد فوق،اقدام به تشکیل خانواده کنند تا بتوانند یک زندگی شیرین و موفقی داشته باشند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهاد کبیر تنها راه نجات خرمشهرهای پیش روی کشور/ اضمحلال غرب نزدیک است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..