تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قهوه بخوريد تا ديابت نگيريد

قهوه بخوريد تا ديابت نگيريد

خبرگزاري آريا – نتايج يک بررسي جديد نشان مي‌دهد، مصرف سه فنجان قهوه در روز ريسک بروز ديابت نوع دوم را تا يک چهارم کاهش مي‌دهد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از ديلي‌ميل، کارشناسان سوئدي مي‌گويند: کافئين به ميزان قابل توجهي در رفع ريسک ديابت نوع دوم مؤثر است.
ماتياس کارلستروم، محقق ارشد اين مطالعه با تجزيه و تحليل بيش از ۳۰ مطالعه مي‌گويد: «قهوه به همراه کافئين و ديگر ترکيبات خود، به ميزان قابل توجهي ريسک بروز ديابت نوع دوم را کاهش مي‌دهد».
ميزان مبتلايان به ديابت در سال ۱۹۸۵ حدود ۳۰ ميليون نفر برآورد شده بود که تا سال ۱۹۹۵ به ۱۳۵ ميليون و تا سال ۲۰۰۵ به ۲۱۷ ميليون نفر افزايش يافت.
گفته مي‌شود اين افزايش عمدتاً به دليل پير شدن جمعيت جهان، کاهش فعاليت‌هاي ورزشي و افزايش نرخ چاقي است.
سازمان بهداشت جهاني اين بيماري را به عنوان بيماري همه گير جهاني به رسميت شناخته است؛ اين ديابت را شايع‌ترين بيماري غدد در جهان مي‌داند که سالانه عامل ۴ ميليون مرگ در جهان است.
نتايج اين بررسي در نشست اروپايي انجمن مطالعات ديابت در برلين ارائه شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قهوه بخوريد تا ديابت نگيريد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..