تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




HMD Global از معرفی گوشی‌های نوکیا 8.1، نوکیا 7.1 پلاس و نوکیا 2.1 پلاس در ۵ دسامبر خبر داد

شرکت فنلاندی HMD Global، تولید‌کننده‌ی گوشی‌های نوکیا، اعلانیه‌ای برای مراسمی منتشر کرده است که در آن تصویر سه گوشی جدید به‌چشم می‌خورد. این مراسم ۵ دسامبر برگزار می‌شود.

HMD Global، شرکت نام‌دار فنلاندی و تولید‌کننده‌ی گوشی‌های نوکیا، ۵ دسامبر در شهر دُبی مکانی را برای برگزاری مراسم معرفی محصولاتش رزرو کرده است. اعلان این مراسم با تصویری تاریک و نامشخص از سه گوشی تلفن هوشمند و برچسب ExpectMore# همراه شده است. جوهو سارویکاس، مدیرمحصول این شرکت اطلاعات بیشتری درباره‌ی این گوشی‌ها ارائه نکرد.

با افزودن روشنایی عکس منتشر‌شده مشخص می‌شود نمایشگر دو گوشی واقع در مرکز و سمت چپ بریدگی دارد؛ ولی گوشی سمت راست بریدگی ندارد. شایعات قبلی از تولید گوشی‌های نوکیا 8.1 (Nokia 8.1) و نوکیا 7.1 پلاس (Nokia 7.1 Plus) هر دو با بریدگی نمایشگر حکایت داشتند. البته، هم‌اکنون مدل نوکیا ۷.۱ پلاس با نام X7 در چین دردسترس است. همچنین، به‌نظر می‌رسد مدل نوکیا 2.1 پلاس هم با وجود بریدگی در نمایشگر در برنامه‌ی تولید این شرکت قرار داشته باشد.

نوکیا Nokia December announcement

نوکیا Nokia December announcement bright

مقاله‌های مرتبط:

تنها گوشی نوکیا که در شایعات تولید آن بدون بریدگیِ نمایشگر پیش‌بینی شده، نوکیا 9 (Nokia 9) نام دارد. تصاویر ارائه‌شده‌ی اولیه از این گوشی که به بیرون درز کرده، صفحه‌نمایش کلاسیک با گوشه‌های گِرد را برای آن تأیید می‌کنند. با‌این‌حال، به‌نظر می‌رسد بخت چندانی برای معرفی گوشی پرچمداری وجود نداشته باشد؛ زیرا گوشی‌های پرچمدار به‌ندرت در ماه دسامبر معرفی می‌شود. دلیل این امر آن است که به تب‌وتاب خریدهای تعطیلات سال نو میلادی نخواهد رسید. بنابراین، ممکن است عرضه‌ی محلی برخی از مدل‌هایی را شاهد باشیم که قبلاً معرفی شده است. به‌حتم هرچه به زمان موعود نزدیک می‌شویم، به اطلاعات تکمیلی بیشتری دست پیدا خواهیم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «HMD Global از معرفی گوشی‌های نوکیا 8.1، نوکیا 7.1 پلاس و نوکیا 2.1 پلاس در ۵ دسامبر خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..