تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهدوی: نمی‌توانیم قوانین داوری را با یک اعتراض نادیده بگیریم

مهدوی: نمی‌توانیم قوانین داوری را با یک اعتراض نادیده بگیریمحافظ مهدوی رئیس کمیته داوران تکواندو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: اعتراض به تصمیم داوری همیشه وجود دارد و مرسوم بوده، اما وظیفه ما حمایت و حفظ قهرمانان است تا با به کار بردن قوانین روز تکواندو به آن‌ها کمک کنیم که در رقابت‌های جهانی با مشکل مواجه نشوند و ما نمی‌توانیم قوانین داوری را با یک اعتراض از سوی کادرفنی یا ورزشکاران نادیده بگیریم چرا که باعث لطمه دیدن سایر تیم‌ها و در نهایت خود ورزشکاران می‌شود.

اودرباره ورود لباس و کلاه‌های سنسوردار به لیگ برتر گفت: کلاه‌های سنسوردار در رقابت‌های لیگ برتر وارد شد و این اتفاق نگرانی سرمربیان تیم‌ها را برای امتیازگیری ورزشکاران در حین مبارزه را کاهش داد و میزان خطای داوری با این کلاه‌ها در امتیازدهی کاهش پیدا کرد.

رئیس کمیته داوران تکواندو ادامه داد: البته هنوز مشکلاتی در این کلاه‌ها و هوگو‌ها وجود دارد که ما موارد را از کادر فنی تیم ها، تکواندوکاران و داوران پرسیدیم تا زمان آغاز دور برگشت لیگ برتر برخی از اشکالات را برطرف سازیم.

مهدوی افزود: برای کسب امتیاز باید سنسور‌های هوگو و کلاه هر دو مبارزه با یکدیگر اثابت داشته باشد و در غیر این صورت امتیازی برای ضربه وارد شده ثبت نمی‌شود. این لباس‌ها در هفته پایانی لیگ استفاده شد تا در بین نیم فصل بتوانیم مشکلاتش را برطرف سازیم.

او درباره اعتراض سرمربی تیم دانشگاه آزاد به داوری هفته ششم لیگ برتر تکواندو گفت: خلیفه در مورد تست هوگو و امتیاز دهی به داوری اعتراض داشت. در قوانین جهانی WTF برای تعداد دفعاتی که یک سرمربی می‌تواند تقاضای تست هوگو کند مورد خاصی مطرح نشده است، اما اگر سر داوری بازی تشخیص دهد که این تقاضا باعث می‌شود مبارزه از جریان خود دور شود می‌تواند این تقاضا را بپذیرد. ضمن اینکه کارت سرمربی تیم دانشگاه آزاد سوخته بود و او نمی‌توانست به داوری اعتراض کند.

مهدوی تصریح کرد: پس از پایان یک دیدار سرمربی حق ندارد به سمت میز داوری بیاید و اعتراض کند در مسابقات جهانی این موضوع باعث جریمه برای یک تیم می‌شود سرمربیان ما هم باید در لیگ به قوانین احترام بگذارند و بعد مبارزه سر میز داوری برای اعتراض حاضر نشوند.

او درباره جریمه میرهاشم حسینی گفت: با تصمیم کمیته قضایی و سازمان لیگ برتر برای این ورزشکاران جریمه‌ای در نظر گرفته شد که نحوه پرداخت آن از سوی مسئولان مربوطه پیگیری می‌شود.

رئیس کمیته داوران تکواندو در پایان درباره حضور داور ایرانی در رقابت‌های جهانی پومسه عنوان کرد:متاسفانه من به دلیل مشغله کاری نتوانستم در این دوره شرکت کنم و تنها حسین حسین زاده به عنوان نماینده داوران ایران در این رقابت‌ها حضور دارد که برای او و تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

تیم تکواندو شهرداری ورامین قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد اعتراضات شدید سرمربی تیم دانشگاه آزاد به داوری لیگ برتر / انصراف عاشورزاده از دیدار برابر تیم شهرداری بازگشت مهدی خدابخشی به مسابقات تکواندو

انتهای پیام/

اظهارات مهدوی درباره دواری لیگ برتر تکواندو مردان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهدوی: نمی‌توانیم قوانین داوری را با یک اعتراض نادیده بگیریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..