تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتحی: هنوز تصمیم خاصی درباره گرو و نویمایر گرفته نشده است/ سازمان لیگ درباره سوپرجام کم لطفی و بی تدبیری کرد

فتحی: هنوز تصمیم خاصی درباره گرو و نویمایر گرفته نشده است/ سازمان لیگ درباره سوپرجام کم لطفی و بی تدبیری کردبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت باشگاه استقلال؛ امیرحسین فتحی سرپرست این باشگاه در خصوص شرایط این روزهای آبی پوشان گفت: اوضاع و شرایط استقلال بد نیست و ما از این تعطیلی استفاده مطلوب کردیم. هر چند هوا اجازه برگزاری تمرینات منظم را نمی دهد اما امیدوارم این تعطیلات برای ما مناسب باشد و در شروع لیگ از بازی های قبلی بهتر نتیجه بگیریم.

او افزود: یک باشگاه مانند یک خانواده است. بازیکنان اعضای خانواده هستند و درون تیم مسائلی دارند و تنبیه و تشویق لازمه یک خانواده است. این 2 بازیکن سرمایه باشگاه هستند و باید در مسیر باشگاه باشند. مسائلی داخل تیم پیش آمد و اکنون رفع شد و از حضور این 2 بازیکن استفاده خواهیم کرد.

فتحی ادامه داد : اسماعیلی 2-3 روز قبل به تمرینات بازگشت و چشمی نیز با پایان تمرینات تیم ملی و با تصمیم شفر در تمرین استقلال حاضر می شود.

سرپست باشگاه استقلال افزود: شفر در خصوص دستیار، جدیدا یک درخواستی داشتند و ما در حال رایزنی هستیم و طی روزهای امروز و فردا مذاکره ای خواهیم داشت. ما هیچگاه در خصوص  جباری حرفی نزدیم و احتمالا یک دستیار خارجی به تیم اضافه می شود. باید با  شفر صحبت کنیم و در کمیته فنی صحبت ها را مطرح کنیم و اگر امکانات اجازه دهد، میزبان یک مربی خواهیم بود. در مورد بازیکن نیز پیشنهاد شفر را دریافت می کنیم و گزینه ها را بررسی کرده و با نظر کادرفنی بازیکنان اضافه می شوند.

او در ادامه بیان کرد :  هنوز تصمیم خاصی درباره گرو و نویمایر گرفته نشده است. قطعا در این باره با شفر صحبت می کنیم. تک تک بازیکنان زیر ذره بین قرار خواهند گرفت و با کادر و کمیته فنی صحبت می کنیم و هر بازیکنی نتوانسته باشد در استقلال انتظارات را برآورده کند، جدا می شود.

فتحی ادامه داد: از روز اول با شفافیت و صداقت کامل صحبت کردم و یک لحظه و یک جمله بی صداقت صحبت نکردم. از روزی که به استقلال آمدم، نتیجه سه بر صفر شده بود و من خیلی زود پیگیری را آغاز کردم. به دوستان نیز گفتم اگر رای درست و خواسته صحیح باشگاه استقلال صادر نشود، ما به مراجع بالاتر مراجعه می کنیم و به دادگاه cas شکایت کردیم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص شکایت آن ها درباره مسئله سوپر جام گفت : لایحه دفاعی ما 24 صفحه است. سازمان لیگ فاقد صلاحیت برای اعلام کردن نتیجه بازی است و اگر این را اعلام نمی کردند، شاید ما بر می گشتیم و بازی می کردیم. ما یک لایحه مفصل و با استناد به بحث حقوقی به دادگاه عالی ورزش ارائه کردیم. خیلی به این موضوع خوش بین هستیم که رای به نفع استقلال صادر شود. فدراسیون و سازمان لیگ از دادگاه عالی ورزش درخواست کرده تا فرصت 2ماهه برای بررسی داشته باشد اما دادگاه عالی ورزش ضمن مخالفت، تنها 7 روز فرصت داده است. من این موضوع را پیگیر هستیم. ما مامور به تکلیف هستیم و مامور به نتیجه نیستیم اما بدانید ما تمام تلاش خود را می کنیم. با وکلای بین المللی زیادی صحبت کردیم و امیدواری نتیجه درست شود.

او در پایان عنوان داشت: سازمان لیگ در این خصوص کم لطفی و بی تدبیری کرد و باید صبر می کردند تا نتیجه دادگاه اعلام شود و سپس باید جام را اهدا می کردند. سه ماه گذشته بود و جام را اهدا نکردند و اگر یک مدت دیگر صبر می کردند و جام را بعد از رای این دادگاه اهدا می کردند، خیلی بهتر بود.

بیشتر بخوانید:

شفر:سابقه بازی مقابل ترینیداد توباگو را دارم

واکنش بازیکن استقلال به الگوی پرسپولیسی اش در فوتبال

تمرین استقلالی ها در زمین چمن مصنوعی

انتخاب دستیار خارجى جدید روى نیمکت استقلال

انتهای پیام /

اظهارات سرپرست باشگاه استقلال درباره این تیم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتحی: هنوز تصمیم خاصی درباره گرو و نویمایر گرفته نشده است/ سازمان لیگ درباره سوپرجام کم لطفی و بی تدبیری کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..