تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادکاران پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند

۷۹۷۴۹۸

۱۰۹۷ بازدید

مراسم قرعه کشی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان عصر امروز در شهر بخارست رومانی برگزار شد.

خبرگزاری مهر: مراسم قرعه کشی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان عصر امروز در شهر بخارست رومانی برگزار شد.

 نتایج قرعه کشی کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۱ نفر حضور دارند، ایمان صادقی در دور نخست به مصاف بایرجان توربک از قزاقستان می رود و در صورت گذر از این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان یودایی فوجیتا از ژاپن و ارطغرل قهوه چی از ترکیه دیدار می کند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم نوید زنگنه پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف ماکسیم واسیلی اوگلو از رومانی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان عبدالله یف از آذربایجان و ژامبولوف از قرقیزستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن ۲۳ نفر شرکت کرده اند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۲۱ نفر حضور دارند، کامران قاسم پور در دور اول استراحت می کند و در دور دوم با لارس چافلی از آلمان کشتی می گیرد. قاسم پور در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم به مصاف ماتسویوکی از ژاپن و اوزن از ترکیه می رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف ایلجا ماتوهان از آلمان می رود و در صورت غلبه بر این حریف، در دور سوم با برنده مبارزه ایشیگورو از ژاپن و یازیچی از ترکیه رقابت خواهد کرد. در این وزن ۱۸ نفر حضور دارند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۲۱ نفر حضور دارند، امین طاهری در دور اول با گئورگی نوگایف از اسلواکی کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده دیدار هیلدنبراندت از کانادا و سعید گامیدوف از روسیه می رود.

مسابقات اوزان فوق از ساعت ۱۲ ظهر فردا (به وقت ایران) برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادکاران پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..