تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین جزئیان از وضعیت دانشجوی مفقودی دانشگاه تهران در دماوند

سرسنگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد؛

آخرین وضعیت دانشجوی مفقودی دانشگاه تهران به کجا رسید؟به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، نزدیک به 40 روز است که دانشجوی دانشگاه تهران به ارتفاعات دماوند رفته و هیچ خبری از سرنوشت او در دست نیست.

در این سه هفته تیمی 50 نفره متشکل از کوهنوردان و مسیریابان چندین بار به دماوند اعزام شدند که از سه مسیر رفتند و مسیرها را گشتند اما در هر سه مسیر، ناموفق بودند و نتوانستند دانشجوی ناپدیده شده را پیدا کنند.

در گزارش تیم اعزامی مفقود بودن این دانشجو در کوه‌های دماوند و همچنین سلامتی وی درج شده است، از سوی دیگر مسئولان دانشگاه تهران  نیز بر سلامت این دانشجو تاکید دارند و اعلام کرده‌اند این دانشجو از روی عمد پنهان شده است.

مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در  خصوص وضعیت احمدرضا عظیمی، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد جغرافیای سیاسی دانشگاه تهران که در ارتفاعات دماوند ناپدید شده است؛ گفت: در هفته‌های گذشته ما تیمی 50 نفره را مجددا به دماوند اعزام کردیم که از سه مسیر رفتند و مسیرها را گشتند اما متأسفانه در هر سه مسیر، ناموفق بودند و نتوانستند دانشجوی ناپدیده شده را پیدا کنند.

وی ادامه داد: با وجود بررسی‌های تیم‌های جستجوگر به کوه دماوند اثری از این دانشجو پیدا نشد.

سرسنگی تصریح کرد: ما در این مدت هیچ اثری از این دانشجو نیافتیم و معتقدیم کسی بدون وسیله به کوه نمی‌رود و ممکن نیست ردپایی از خود به جا نگذارد، با کنار هم قرار دادن موارد مذکور این فرضیه قوت گرفت که دانشجوی مورد نظر در سلامت کامل به سرمی برد.

آخرین وضعیت دانشجوی مفقودی دانشگاه تهران به کجا رسید؟

سلیمانی مدیر کل حراست دانشگاه تهران در پاسخ به این سوال که آیا عظیمی سلامت است و تا کنون خود را از دسترس خارج کرده است، اظهار کرد: چنین فرضیه‌ای مطرح است اما ما از انگیزه و دلیل این اقدام بی اطلاع هستیم البته نبایدفراموش کرد امید ما به پنهان شدن این دانشجو در حد فرضیه است و نمی‌توانیم با قطعیت در این مورد صحبت کنیم.

وی افزود: به هرحال امیدوار هستیم مشکل خاصی برای دانشجوی مفقودی به وجود نیامده باشد؛ فرضیات را باید دنبال کنیم تا از این وضعیت خارج شویم.

سلیمانی تصریح کرد: در جریان مشکلات خارج از دانشگاه و خانوادگی عظیمی نیستیم اما بنا بر اظهارات دوستان این دانشجو مشکل خاص یا تهدیدی برای وی وجود نداشته است.

انتهای پیام/

مفقد شدن دانشجوی دانشگاه تهران در کوه دماوند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین جزئیان از وضعیت دانشجوی مفقودی دانشگاه تهران در دماوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..