تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لایحه رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون تخصصی دولت تصویب شد

لایحه رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون تخصصی دولت تصویب شدبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آخرین جلسه تخصصی کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک دفتر هیئت دولت لایحه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در خصوص نظام رتبه بندی معلمان با حضور نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه کشور به تصویب رسید.

لایحه نظام رتبه بندی معلمان که بررسی آن از 2 ماه پیش در کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک دفتر هیئت دولت آغاز شده، به منظور ایجاد ساز و کار‌های لازم برای ارتقای شایستگی‌های حرفه ای، منزلت و مرجعیت علمی و اجتماعی معلمان و افزایش انگیزه برای ارتقای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی آنان تهیه شده است.

بر اساس این نظام رتبه بندی، رتبه‌های حرفه‌ای برای طبقه بندی معلمان در نظر گرفته می‌شود و بر اساس هر رتبه، ضرایبی در امتیازات شغل و شاغل و در نتیجه حقوق و مزایای آنان لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/

تصویب لایحه رتبه بندی در کمیسیون تخصصی دولت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لایحه رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون تخصصی دولت تصویب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..