تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقامه نماز جماعت در برنامه زنده تلویزیونی + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در برنامه تلویزیونی «در آستان خورشید» که همزمان با شهادت امام حسن عسکری (ع) روی آنتن شبکه سه رفت، این بار شاهد اتفاق جالبی بودیم. اتفاقی که برای اولین بار به وقت اذان ظهر به افق سامرا، نماز جماعت مجری و مهمان به روی آنتن زنده برگزار و به صورت مستقیم از شبکه سه سیما پخش شد. اقامه نماز جماعت در برنامه زنده تلویزیونی + فیلم اقامه نماز جماعت در برنامه زنده تلویزیونی اقامه نماز جماعت در برنامه زنده تلویزیونی + فیلم

گفتنی است؛ این برنامه به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع)، با اجرای سید کاظم احمدزاده، از جمله برنامه‌های معارفی شبکه سه سیماست که در مناسبت‌های مختلف مذهبی با حضور کارشناسان دینی به روی آنتن می رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقامه نماز جماعت در برنامه زنده تلویزیونی + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..