تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری ویژه برنامه آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در آستان حضرت عبدالعظیم (ع)

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مصادف با آغاز امامت حضرت مهدی (عج) و نهم ربیع الاول، ویژه برنامه این روز، مورخ شنبه ۲۶ آبان ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی و مدیحه سرایی مرتضی طاهری در شبستان جدید امام خمینی (ره) واقع در ضلع غربی حرم عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد. برگزاری ویژه برنامه آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در آستان حضرت عبدالعظیم (ع)
گفتنی است؛ نهم ربیع الاول آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج)، اولین روز امامت آخرین حجت بر حق و منجى عالم بشریت حضرت، مهدی (عج) است. ایشان تنها فرزند امام حسن عسکری (ع) هستند که پس از شهادت امام (ع) امامت به ایشان انتقال یافت و حکمت الهی اقتضا کرد تا ایشان بعد از امامت، غیبت اختیار کنند تا زمانی که در جامعه آمادگی حضور ایشان به وجود آید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری ویژه برنامه آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در آستان حضرت عبدالعظیم (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..