تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی مرگبار خودرو سراتو در اتوبان همت

یک دستگاه خودروی سراتو در بزرگراه همت واژگون شد و 2 کشته و 3 زخمی بر جای گذاشت.

سخنگوی آتش نشانی تهران از واژگون شدن یک دستگاه خودروی سراتور در بزرگراه شهید همت خبر داد و گفت:این حادثه 2 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت.hydrating face mask

سید جلال ملکی با اعلام خبر واژگونی مرگبار خودرو در بزرگراه شهید همت درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد:ساعت 1:37 بامداد امروز واژگونی خودرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت، ابتدای خروجی بزرگراه شیخ فضل الله نوری (مسیر جنوب) به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش نشانان دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد:با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سراتو با پنج نفر سرنشین مرد جوان حدوداً سی ساله به هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف، پس از برخورد با گاردریل و تیربرق حاشیه بزرگراه و شکستن آنها، به صورت کاملاً واژگون در محل متوقف شده است. 

وی ادامه داد:پیش از رسیدن آتش نشانان دو نفر از سرنشینان که شدیداً بدحال بوده اما علائم حیاتی داشتند از داخل خودرو خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شدند. 

ملکی با اشاره به محبوس بودن سه نفر از سرنشینان دیگر، داخل خودرو، خاطرنشان کرد:آتش نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده، قطعات خود را برش داده، هر سه نفر را از داخل خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که مشخص شد دو نفر از آنها به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند همچنین سرنشین دیگر نیز به شدت مصدوم شده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد. 

سخنگوی آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد:در نهایت خودرو به محل امن منتقل و در ساعت 3:46 بامداد محل حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و عملیات پایان یافت.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/610164

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی مرگبار خودرو سراتو در اتوبان همت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..