تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه‌ای محرمانه از مرحوم نوربخش که ربیعی بازگو کرد

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تشییع مرحوم سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و مرحوم تاج الدینی معاون پارلمانی این سازمان که در بیمارستان میلاد و با حضور معاون رئیس‌جمهور و جمع کثیری از مسئولان و نمایندگان مجلس برگزار شد درباره مرحوم نوربخش، اظهار کرد: او مدیری بود که هوش سرشاری داشت و بسیار برای بازنشستگان و جامعه تأمین اجتماعی دلسوزی می‌کرد. 

وی ادامه داد: گواه می‌گیرم که مرحوم نوربخش هیچ وقت نگاهی به اموال سازمان تأمین اجتماعی نداشت و در زمانی سازمان تأمین اجتماعی را با آن وضعیت تحویل گرفت و توانست با مولفه اخلاق محوری مدیریت این سازمان را انجام دهد.

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با گریزی از یکی از اخلاق‌های مدیرعامل فقید سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد: مرحوم نوربخش حتی حاضر بود نصف حقوق خود را به سازمان برگرداند به طوری که در نامه‌ای که به بنده نوشت و فقط نیز ما دو نفر در جریان این مسئله بودیم، درخواست کرده بود که این کار صورت گیرد و امروز نیز این نامه را با خودم در این مراسم آوردم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه‌ای محرمانه از مرحوم نوربخش که ربیعی بازگو کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..