تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در صدد توطئه برعلیه ملت ایران است

ساعت: 16:31 منتشر شده در مورخ: 1397/08/25 شناسه خبر: 1428777

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در صدد توطئه برعلیه ملت ایران است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در یادواره 101 شهید بسیج حوزه امام محمد باقر (ع) که بعد از ظهر امروز  در مسجد حضرت رسول اکرم(ص) راه کلخوران برگزار شد، اظهارداشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار همواره درصدد توطئه برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است اما به برکت رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت انقلابی همیشه شکست خورده است.

بدری با اشاره به اینکه ملت ایران به خوبی توطئه های دشمنان را تشخیص و با آن مقابله کرده اند افزود: آمریکا امروز منزوی تر از روزهای دیگر شده است و سیلی های که امروز دولت آمریکا و سردمدارانش از مقاومت و استقامت ملت ایران خورده اند، غیرقابل جبران است.

وی با اشاره با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای جنگ تحمیلی، شهدای محله مسجد رسول اکرم (ص) راه کلخوران و جبهه مقاومت، تصریح کرد: امروز امنیت و آسایش کشور را مدیون خون شهدا هستیم و این پرچم اسلام در سایه خون شهدا به بیداری اسلامی جهان اسلام منجر شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت:  امروز با تکیه بر علم و دانش جوانان خود به امید خداوند متعال و با رهبری امام گونه مقام معظم رهبری "مدظله العالی" از این فشارها و بحران های اقتصادی کشور رها خواهیم شد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در صدد توطئه برعلیه ملت ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..