تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزارو 200 بسته گوشت در مناطق محروم اردبیل توزیع شد

ساعت: 15:20 منتشر شده در مورخ: 1397/08/25 شناسه خبر: 1428744

مسئول خادمیاران آستان قدس رضوی گفت: تلاش و هدف آستان قدس رضوی بر این است که خدمت به عاشقان حضرت رضا(ع) تنها محدود به حرم رضوی در مشهد نباشد که در همین راستا نیز حدود ۱۳۸ هزار خادمیار رضوی در کل کشور داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، صبح امروز علی‌اکبر عصارنیا در نشست هم‌اندیشی خادمیاران رضوی استان اردبیل، اظهار کرد: پس از آن که حجت‌الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده گرفت، یکی از اولین موضوعاتی که پیگیری شد خدمت‌رسانی به زوار از مبدا تا مقصد بود یعنی زوار از زمانی که تصمیم گرفتند تا زمانی که به حرم رضوی رسیدند خدمت‌رسانی به آن‌ها از همان ابتدا تا انتهاء ادامه داشته باشد.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف ما توسعه خدمت، خادم و مخدوم است، یعنی این‌که دیگر فرصت خدمت‌رسانی و خدمت‌گیری و در اصل خادمی تنها محدود به حرم رضوی نباشد و تعداد محدودی خدمت هم نباشد و تمامی عاشقان حضرت که در سرتاسر جهان علاقه خادمی دارند بتوانند در همان محل زندگی خود به محرومین و عاشقان امام رضا(ع) خدمت‌رسانی کنند و خادم آستان قدس رضوی شوند.

مسئول خادمیاران آستان قدس رضوی اضافه کرد: با این‌که ما طرح را تازه شروع کرده‌ایم اما امروز در سراسر کشور ۱۳۸هزار خادمیار رضوی داریم و این آمار هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود.

عصار نیا تاکید کرد: خادمیاران رضوی امروز هزاران مورد خدمت به محرومین ارائه می‌کنند از اهدا چند پرس غذا به خانواده‌های محروم گرفته تا عمل جراحی یک محروم بطور رایگان توسط پزشک متخصص، امیدواریم هر چه پیش می‌رویم این خدمات بیشتر شده و خادمی توسعه یابد.

در این جلسه همچنین کاظم دبیر، مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل اظهار کرد: خدمت به امام رضا(ع) و عاشقان حضرت حالا دیگر بسیار سهل و آسان شده است و هر کس با هر توانایی می‌تواند در طرح خادمیاری خادم حضرت باشد.

وی گفت: در روزهای گذشته حدود ۱۲۰۰ بسته گوشتی در مناطق محروم توزیع کرده‌ایم و یا در حوزه اردوهای جهادی بطور مثال در ایران آباد به ۲۰۰ نفر از محرومین خدمت دندان‌پزشکی ارائه نموده‌ایم و این‌ها نمونه‌های کوچکی از این خدمت‌رسانی است.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل افزود: در طرح زائر اولی‌ها نیز استان اردبیل تعدادی سهمیه داشته‌ایم که تا به امروز توانسته‌ایم حدود ۲۵۰۰ زائراولی را شناسایی و با احترام و محبت و افتخار راهی مشهدالرضا کرده‌ایم.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزارو 200 بسته گوشت در مناطق محروم اردبیل توزیع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..