تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفته وحدت بهترین فرصت برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی است/ قوه قضاییه برخورد با اخلال گران اقتصادی را ادامه دهد

ساعت: 15:23 منتشر شده در مورخ: 1397/08/25 شناسه خبر: 1428765

ائمه جمعه خراسان شمالی با اشاره به هفته وحدت و اعدام دو تن از مفسدان اقتصادی در کشور، لزوم وحدت بین مسلمانان جهان و ادامه برخورد قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی را مهمترین محور سخنان حود قرار دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت‌الاسلام‌ رضا نوری، امام جمعه موقت بجنورد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد اظهار کرد: نبود اتحاد بین یک و نیم میلیارد نفر مسلمان  در58  کشور اسلامی باعث شده نتوانند درهیچ کدام از تصمیم گیری های مهم جهانی ورود پیدا کنند.

وی بابیان اینکه تمام قوانین نظام بین المللی برگرفته از ساختار لیبرال دموکراسی غرب است، افزود: کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد حقوق بشر را با  قوانین لیبرالی خود بر مسلمانان تحمیل می کنند.

حجت الاسلام نوری وجود فتنه‌ها و جنگ‌ها و گروه های تروریستی همچون طالبان در افغانستان را درنتیجه اقدامات فتنه‌گران و شیطان‌های جهان استکبار یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: نوری تاکید کرد: باید کشورهای اسلامی تفرقه و اختلافات را کنار بگذارند و ید واحده شوند.

امام‌جمعه موقت بجنورد هفته وحدت را زمان مناسب برای بازگشت کشورهای اسلامی به قرآن پیامبر و خانه خدا و حب اهل‌بیت دانست و ادامه داد: جنگ عربستان و یمن و ۵۵۰ هزار کشته در کشور یمن و نابودی این کشور و همچنین ایجاد رنج گرسنگی ازجمله اقدامات دشمن برای عقب نگه‌داشتن امت اسلامی است.

امام جمعه موقت بجنورد در بخشی دیگر از سخنان خود به آزادسازی سوسنگرد اشاره کرد و گفت: سوسنگرد با فرمان قاطع امام راحل ظرف ۲۴ ساعت آزاد شد که این عملیات با هماهنگی‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و شهید چمران انجام گرفت و ۵۰۰ نیروی محاصره شده در این منطقه نجات یافتند.

نوری در ادامه به اعدام اخلالگران اقتصادی اشاره کرد و افزود: امیدواریم قوه قضاییه همواره برخورد جدی با مفسدان اقتصادی را در دستور کار داشته باشد تا فساد ریشه کن و مردم به آرامش برسند.

 

شیعه امام زمان برای رفع حوائج مردم کوشا باشد

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام موسوی، امام جمعه جاجرم در خطبه های این هفته ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام یازدهم شیعیان امام حسن عسکری و تبریک آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) گفت: شیعیان و منتظران امام زمان دارای ویژگی های چون اهل تقوا، رعایت حلال و حرام خدا، اهل گذشت باشند و با پدر و مادر اقوامشان در ارتباط باشند.

وی گفت: شیعه امام زمان باید در رفع حوائج مردم کوشا باشد و دارای حسن خلق و در برابر مشکلات و سختی ها صبر و مقاومت داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به خارج شدن پروژه خط ریل گلستان بجنورد مشهد از اولویت پروژه های کشور ابراز داشت: بارها و بارها در این تریبون مطرح کردیم که بجنورد می تواند به راحتی از طریق ریل جاجرم خودش را به راه آهن سراسری متصل کند.

وی خطاب به مسئولین استانی با بیان اینکه نگذارید احساس کنیم که نگاه دیگری به شهرستان ها دارید افزود: انتظار ما این است که بر اساس اعمال کار کارشناسی و بدون نگاه سیاسی به این پروژه نگاه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفته وحدت بهترین فرصت برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی است/ قوه قضاییه برخورد با اخلال گران اقتصادی را ادامه دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..