تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظرسنجی برای سینمای رسانه‌ها در جشنواره فیلم فجر

دست‌اندرکاران جشنواره فیلم فجر با توجه به حاشیه‌هایی که هر سال برای انتخاب سالن رسانه‌ها به وجود می‌آید از اصحاب رسانه و نیز سازندگان فیلم‌ نظرسنجی می‌کنند تا وضعیت پردیس ملت را بررسی کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، مسعود نجفی ـ مدیر روابط عمومی جشنواره ـ در این باره گفت: با توجه به بازخوردهایی که از برپایی جشنواره سی و ششم جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت داشتیم که همچنان هم ادامه دارد، تصمیم گرفتیم در قالب پرسشنامه‌ای به جزئیات سینمای رسانه‌ها در دوره گذشته بپردازیم.

وی ادامه داد: فرم نظرسنجی با ۲۳ سوال آماده شده و لینک آن از طریق سامانه جشنواره برای همه حاضران در سینمای رسانه شامل خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران، عوامل فنی، تهیه کنندگان و کارگردانان آثار حاضر در جشنواره ارسال می‌شود.

او با بیان اینکه این نظرسنجی از روز گذشته (۲۴ آبان‌ماه) آغاز شده است گفت: در همین روز اول با مشارکت اهالی محترم رسانه بیش از ۴۰۰ نفر پرسشنامه را تکمیل کردند و امیدواریم مجموع این نظرات منجر به اتفاق بهتری برای دوره پیش رو شود.

سال گذشته نبود فضای کافی برای پارکینگ، اینترنت و بی‌نظمی و کیفیت صدای سالن نشست‌های پرسش و پاسخ از مهم‌ترین مشکلات مطرح شده در سینمای رسانه‌ها بویژه در روزهای ابتدایی جشنواره بود. 

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظرسنجی برای سینمای رسانه‌ها در جشنواره فیلم فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..