تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کابینه نتانیاهو فرو پاشید

۷۹۷۴۷۵

۳۳۸ بازدید

با عدم توافق نخست‌وزیر و وزیر آموزش رژیم صهیونیستی برای ترمیم کابینه ائتلافی، انتخابات زودهنگام پارلمانی در فلسطین اشغالی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس: منابع محلی از عدم توافق «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با سرهنگ «نفتالی بنت» وزیر آموزش این رژیم برای ترمیم کابینه خبر می‌دهند.

بعد از استعفای «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی کابینه ائتلافی نتانیاهو از اکثریت خارج شد ولی بنت به او پیشنهاد کرده بود که به جای لیبرمن، سمت وزارت جنگ را نیز برعهده بگیرد.

نتانیاهو امروز (جمعه) با بنت جلسه‌ای برای مذاکره در این موضوع برگزار کرد اما توافقی حاصل نشد. بدین ترتیب حزب «خانه یهودی» به رهبری بنت از ائتلاف نتانیاهو خارج شده و کابینه وی رسما از هم فروپاشید.

در نتیجه، انتخابات زودهنگام پارلمانی باید در اراضی اشغالی برگزار شود. سران احزاب تشکیل دهنده سپهر سیاسی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه برای تعیین تاریخ انتخابات گردهم می‌آیند.

به گزارش شبکه تلویزیونی «کان» نتانیاهو با ابراز تمایل برای ممانعت از برگزاری انتخابات زودهنگام، گفت: «من با سران احزاب ائتلاف صحبت خواهم کرد تا آنها را مجاب کنم که ائتلاف راست‌گرا را منحل نکنند».

لیبرمن روز چهارشنبه درپی موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با طرح آتش‌بس با مقاومت در نوار غزه، از سمت خود استعفا کرده و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کابینه نتانیاهو فرو پاشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..