تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیاسی و شعبانی در یک چهارم نهایی/اشفاقی حذف شد

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روز نخست رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 در بخارست رومانی آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن 57 کیلوگرم علی رضا سرلک پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 2 بر یک مقابل توشه هیرو هاسگاوا از ژاپن مغلوب شد تا در صورت راهیابی این کشتی گیر ژاپنی به فینال سرلک در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

در وزن 65 کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور نخست برابر کاراپتیان از ارمنستان با نتیجه 11 بر صفر به برتری رسید.وی در دور دوم مقابل الیاس ژومای از قزاقستان را 5 بر صفر پیروز شد.قیاسی برای رسیدن به نیمه نهایی باید کولتون سریستال از آمریکا مبارزه کند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم نیما اشفاقی در دور اول مقابل گورگ میخیان از ارمنستان با نتیجه 8 بر 2 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، اشفاقی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 79 کیلوگرم مجتبی اصغری پس از استراحت در دور اول در دور دوم برابریاماساکی از ژاپن با نتیجه نزدیک 3 بر 3 مغلوب شد و در صورت راهیابی این کشتی گیر ژاپنی به دیدار نهایی اصغری می تواند در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنزمبارزه کند.

در وزن 97 کیلوگرم علی شعبانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر مقابل سیمونه ایناتونی از ایتالیا پیروز شد.وی در دور سوم با اریک تیل از آلمان مبارزه می‌کند.

مسابقات پنج وزن دوم و پایانی این رقابت ها نیز روز شنبه برگزار می‌شود. برطبق قوانین اتحادیه جهانی کشتی رقابت‌ها هر وزن طی دو روز برگزار می‌شود؛ به طوری که مسابقات تا مشخص شدن فینالیست‌ها در روز اول انجام و رقابت‌های شانس مجدد؛ رده بندی و فینال روز دوم برگزار خواهد شد.

این خبر بروز رسانی می شود...

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیاسی و شعبانی در یک چهارم نهایی/اشفاقی حذف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..