تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخفیف ۵۰ درصدی خرید کتاب برای نمازگزاران در هفته کتاب

تخفیف ۵۰ درصدی خرید کتاب برای نمازگزاران در هفته کتاببه گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد عطایی درباره برگزاری نمایشگاه کتاب در محل برگزاری نماز جمعه تهران گفت: با مذاکرات انجام شده با دبیرهفته کتاب، کتابفروشی قدر ولایت متمرکز در محل برگزاری نماز جمعه به نمازگزاران تخفیف ۵۰ درصدی در خرید کتاب ارائه می‌دهد.

وی افزود: طی مذاکراتی که با دبیر بیست و ششمین هفته کتاب و معاون امور فرهنگی انجام شد، تصمیم گرفتیم که در طرح‌های فصلی کتاب حضور داشته باشیم و تسهیلات و تخفیف‌های این طرح را به نمازگزاران ارائه بدهیم. به همین منظور در دو نماز جمعه‎ای که همزمان با هفته کتاب برگزار می‌شود، کتاب‌های ناشران مختلف در قالب نمایشگاه کتاب در ستاد نماز جمعه با تخفیف ۵۰ درصدی عرضه خواهند شد. ۲۵ درصد از این تخفیف توسط موسسه قدر ولایت و ۲۵ درصد دیگر نیز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه می‌شود.

عطایی تصریح کرد: موسسه قدر ولایت چند سالی است که در نماز جمعه غرفه دارد و کتاب‌هایی که ستاد نماز جمعه هر هفته انتخاب می‌کند را معرفی کرده و در دسترس نمازگزاران قرار می‌دهد. تلاش شده است تا نگاه ویژه‌ای نیز به کتاب‌های تقریظ شده از سوی مقام معظم رهبری داشته باشیم و آنها را در دسترس مخاطبان قرار دهیم.

مدیر موسسه قدر ولایت درباره ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان مردم عنوان کرد: با صحبت‌هایی که با ستاد نماز جمعه صورت گرفته، قرار است که قبل از قرائت خطبه‌ها و پس از قرائت خطبه‌ها به فرهنگ کتابخوانی و برگزاری نمایشگاه کتاب پرداخته شود. همچنین این هفته کتابی توسط ستاد نماز جمعه انتخاب شده که بر ضرورت مطالعه از دیدگاه‌های مقام معظم رهبری تاکید دارد.

گفتنی است؛بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۴ آبان تا ۱ آذرماه با مشارکت بیش از ۶۰ نهاد و سازمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تخفیف ۵۰ درصدی خرید کتاب برای نمازگزاران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخفیف ۵۰ درصدی خرید کتاب برای نمازگزاران در هفته کتاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..