تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شنبه‌های انقلاب به ایستگاه «سرود و موسیقی» رسید

شنبه‌های انقلاب به ایستگاه «سرود و موسیقی» رسیدبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سی و یکمین نشست شنبه‌های انقلاب با موضوع «سرود و موسیقی» و با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این حوزه، فردا (شنبه ۲۶ آبان) برگزار می‌شود.

در این برنامه کارنامه چهل‌ساله انقلاب اسلامی در حوزه «سرود و موسیقی»، در موضوعاتی همچون: نوع نگاه و رویکرد به سرود و موسیقی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، زیرساخت های موسیقی، رویدادها و رخدادهای موسیقیایی، آموزش و پژوهش در موسیقی، موسیقی در دفاع مقدس و مقاومت، خدمات دوسویه انقلاب اسلامی و موسیقی به همدیگر، موسیقی اقوام و نواحی ایران در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، مورد بررسی و تبیین قرار خواهد گرفت.

در این مراسم، اساتید و صاحب نظرانی همچون محمدعلی گلریز خواننده سرودهای انقلابی، رضا مهدوی پژوهشگر، مؤلف و منتقد حوزه موسیقی و از پایه‎گذاران و مدیران هنرستان موسیقی حوزه هنری و موسیقی دانشگاه سوره سازمان تبلیغات اسلامی، هوشنگ جاوید مدیر و طراح نخستین جشنواره نی نوازی حوزه هنری و مدیر و طراح نخستین جشنواره هنرهای قرآنی وزارت ارشاد اسلامی، هادی منتظری نوازنده و مدرس مشهور کمانچه در ایران و عضو شورای شعر و موسیقی مرکز سرود و موسیقی صدا و سیما، هادی آرزم آهنگساز انقلابی و سرپرست ارکستر موسیقی سنتی ایران و عضو شورای موسیقی تالار وحدت و جمع دیگری از کارشناسان و نخبگان، دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی را در این حوزه، مورد بررسی قرار خواهند داد.

این نشست صبح فردا (شنبه ۲۶ آبان) ساعت ۹:۳۰ در سالن جلسات معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، برنامه «شنبه‌های انقلاب» که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، شنبه‌های هر هفته یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در موضوعات مختلف را با حضور چهره‌های شاخص آن حوزه، بررسی می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شنبه‌های انقلاب به ایستگاه «سرود و موسیقی» رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..