تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سال 2019 سال ترافیک عرضه اولیه سهام صنعت تکنولوژی خواهد بود

سال آتی میلادی یکی از پر رونق ترین سال ها برای عرضه اولیه صنعت تکنولوژی در بازار آمریکا خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، شرکت تاکسی های اینترنتی اوبر تصمیم دارد سهام خود را به ارزش 72 میلیارد دلار در سال 2019 میلادی در بازار آمریکا عرضه کند .

این در حالی است که، شرکت حمل و نقل اینترنتی لایفت نیز در نظر دارد سهام خود را به ارزش 15.1 میلیارد دلار در تابستان سال 2019 در بازار آمریکا به عموم سهامداران عرضه کند.

در این بین، شرکت نرم افزار "اسلاک تکنولوژی" نیز در نظر دارد تا پایان سال 2018 میلادی با ارائه گزارش عملکرد دقیق خود عرضه اولیه سهام خود را به ارزش 10 میلیارد دلار در سال آینده میلادی صورت دهد.

شرکت 31 میلیارد دلاری ایر بی ان بی، که وب سایتی برای کرایه ویلا و هتل آپارتمان در کالیفرنیا است نیز اعلام داشته که بین سال های 2019 تا 2020 میلادی سهام خود را به صورت عرضه اولیه در بازار آمریکا وارد می کند.

سال 2000 میلادی آخرین سالی بود که 11 شرکت تکنولوژی در یک سال سهام خود را عرضه کردند. در مدت زمان ریاست جمهوری بیل کلینتون در آمریکا بود که همزمانی عرضه اولیه 11 سهم در بازار آمریکا اتفاق افتاد، زمانی که ارزش اپل تقریبا یک درصد ارزش مایکروسافت بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سال 2019 سال ترافیک عرضه اولیه سهام صنعت تکنولوژی خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..